Gå til innhold

FU: Leser du bruksanvisninger?

Anbefalte innlegg

Her på dol er det daglig en haug med spørsmål ang. bruken av ting der det følger med bruksanvisning. Det være seg timere, p-piller, medisiner etc.

Leser du bruksanvisningen, eller synes du det er lettere å spørre på dol?

Av og til er jo ikke bruksanvisningene så gode, men hvor nøye leser du dem før du spør her?

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85223-fu-leser-du-bruksanvisninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel leser jeg ikke bruksanvisninger i det hele tatt. Litt prinsipp det der.. Først prøver, prøver, prøver og prøver jeg. Så tar jeg meg en pause, og prøver, prøver, prøver og prøver igjen. Og i verste fall må jeg kikke på bruksanvisninga. Sjeldent jeg spør her på DOL om sånne ting da :)

Har aldri spurt om slikt her tror jeg....ant.forde jeg er meeeget glad i bruksanvisninger.

Tro det eller ei men koser meg med den jeg før jeg klår på tingen...

Men "bruksanvisningshatet" er vel en skikkelig folkesykdom etter hva jeg har skjønt og da er det jo mye koseligere å spørre her da....og så kan man få personlige råd om tingen,bruken, da og det får man jo ikke i et slikt papir..

:)

Annonse

Jeg leser bruksanvisningen og kan ikke komme på et eneste tilfelle hvor jeg ikke har funnet det jeg har lurt på der. Mulig det har vært noe som jeg nå har glemt, men ikke som har satt dype spor i tilfelle. ;-)

Mannen min er av den sorten som ikke leser bruksanvisninger, men bruker prøve og feile (mest det siste) metoden. Så får jeg overta når det stopper opp. *ler*

Men faktisk ser det ut til at han også etterhvert har fått øynene opp for nytten av bruksanvisninger. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...