Gå til innhold

Fotgjengere i sykkelveien

Anbefalte innlegg

Hva i all verden har dere der å gjøre??? Bruk fortauet ved siden av! Og dere har ingen grunn til å bli gretne når jeg plinger på dere for å få dere til å flytte dere, eller brøler til de sløveste/mest tunghørte. Det er mørkt ute store deler av døgnet nå, og det kan fort skje ulykker når folk (UTEN refleks!) går og surrer der de ikke har noe å gjøre. Går du og virrer i bilveien kanskje? Skjerp dere!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85225-fotgjengere-i-sykkelveien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syklister i bilbanen

Hva i all verden har dere der å gjøre??? Bruk sykkelveien ved siden av og hold dere godt ut av veibanen! Og dere har ingen grunn til å bli gretne når jeg tuter på dere for å få dere til å flytte dere, eller brøler til de sløveste/mest tunghørte. Det er mørkt ute store deler av døgnet nå, og det kan fort skje ulykker når syklister (UTEN refleks! eller lys) surrer der de ikke har noe å gjøre. Skjerp dere!!!

Syklister i bilbanen

Hva i all verden har dere der å gjøre??? Bruk sykkelveien ved siden av og hold dere godt ut av veibanen! Og dere har ingen grunn til å bli gretne når jeg tuter på dere for å få dere til å flytte dere, eller brøler til de sløveste/mest tunghørte. Det er mørkt ute store deler av døgnet nå, og det kan fort skje ulykker når syklister (UTEN refleks! eller lys) surrer der de ikke har noe å gjøre. Skjerp dere!!!

Oj da, en sløving som føler seg truffet? Selvfølgelig bruker man sykkelveier fremfor bilveien når det finnes. Dessverre er det ikke overalt, ettersom man prioriterer bilveiutbygging. Ja til et mer stillesittende folk, ja til økt sykelighet og mer forurensing. Hadde du vært litt mer oppegående hadde du vært klar over at syklister har full rett til å benytte seg av bilveien.

Gjest papirtiger

Syklister i bilbanen

Ofte er det ikke sykkelvei. Og i gangfeltet er det som kjent mennesker som ikke vil bli påkjørt av syklister.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...