Gå til innhold

FU: Har du med deg hustelefon på do?

Anbefalte innlegg

Jeg ringte akkurat en fyr, og fikk svaret "Du, jeg sitter på do nå jeg, kunne du ringe opp om 5 minutter?"

Dette var ikke en jeg kjenner, men en jeg ringte for at han skulle fikse noe (borettslagsformannen).

Jeg får litt Narvestad-feeling, gud, tenk om det ER Narvestad!

Men altså, pleier dere å ta med hustelefonen på do?

For det var nemlig ikke mobilen hans jeg ringte...

*gleder seg til å se den rare fyren*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85229-fu-har-du-med-deg-hustelefon-p%C3%A5-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tja, kan jo være at han ventet en viktig telefon, og da er det jo ikke no særlig å løpe ut av dassen med papiret halvveis ut av boksern for å rekke telefonen... så jeg skjønner godt at han tok den med... dessuten kan han ha vidrekoblet telefonen til mobilen, og den kan han jo ha hatt i lomma, og ja da ser du vel gangen vidre tenker jeg :-)

på den annen side, vi vet jo ikke hva han gjorde på dass?

Annonse

Nå har ikke vi trådløs telefon, men jeg ville ALDRI tatt med meg noen telefon på do uansett. Herregud, når man sitter der, har man vel bruk for hendene til annet?

Jeg har aldri hatt med meg mobiltelefonen inn på dass heller.

Folk som har med telefon på do er rare. Og uappetittelige!

Gjest Sylfest strutle

Nå har ikke vi trådløs telefon, men jeg ville ALDRI tatt med meg noen telefon på do uansett. Herregud, når man sitter der, har man vel bruk for hendene til annet?

Jeg har aldri hatt med meg mobiltelefonen inn på dass heller.

Folk som har med telefon på do er rare. Og uappetittelige!

Ja jammen - de burde bures inne, evnt. skytes.

Jeg legger heller telefonen igjen i baren enn å ta den med inn på do, altså!

Disse folka må jo bare være psykopater, konemishandlere, voldtektsforbrytere eller hvitsnippkriminelle.

Ja jammen - de burde bures inne, evnt. skytes.

Jeg legger heller telefonen igjen i baren enn å ta den med inn på do, altså!

Disse folka må jo bare være psykopater, konemishandlere, voldtektsforbrytere eller hvitsnippkriminelle.

Det går selvsagt an å HA DEN MED inn på dass. Men man kan da for svingende velge å LA VÆRE Å SVARE om den ringer mens man sitter på ramma.

Jeg har en liten datter som bruker å sove i stua,og når hun gjør det så bruker jeg å ta med telefonen hvor enn jeg går.Til og med på do.Slik at jeg kan ta den fort,så ikke babyen våkner av ringingen.

Ellers så bruker jeg ikke å ta den med.

Annonse

hæhæh, nei.

men min mor gjør det; kjempeherlig å høre på *stønn*

Hun ber ikke folk ringe opp heller da, men jatter ivei.

Da e-verket ringte meg her om dagen var jeg og vesla på badet, midt i samtalen begynte hun å skylle ned på do, jeg ble lettere bekymret over hva e-mannen tenkte om meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...