Gå til innhold

FU: Er dette den perfekte mannen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm...synes ikke han var noe spesiell jeg da men...

Er faktisk - selvom det høres klisjeeaktig ut - det indre som teller.

At man får en mix av mannlighet og mykhet er toppers.

Ellers så er det når en snakker om utseendet ikke noe som tenner meg at han ser kvinnelig ut iallefall.

Er litt gammaldags jeg...mann som mann...kvinne som kvinne !

;)

Kapabel Snabel

Æsj, han hadde ingenting!

En mann skal ha sjarm og glimt i øyet.

Han der så litt fårete ut, kanskje litt kriminell?

Nei, æsj, han der hadde jeg ikke tatt om han var millionær engang...

Nå er han laget av en datamaskin, da, så at glimtet i øynene ikke var der, er ikke så rart...

Annonse

Ettersom dette er blanding av 12 nesten perfekte menn, skjønner jeg godt at datamannen ikke blir perfekt. Det samme får du ofte når en nydelig jente slår seg sammen med en ditto gutt. Barna deres kan bli langt fra vakre. Utseendet deres passer ikke når det blir blandet.

Alt for glatt og femi for min smak, men så har jeg sjelden sansen for de typene som ligger på toppen av lister over mest sexy/tiltrekkende menn heller, så at en sammenblanding av det en gruppe jenter med gjennomsnittsalder 20 år mener ikke tiltaler meg, er ikke direkte overraskende, for å si det sånn. ;-)

Ettersom dette er blanding av 12 nesten perfekte menn, skjønner jeg godt at datamannen ikke blir perfekt. Det samme får du ofte når en nydelig jente slår seg sammen med en ditto gutt. Barna deres kan bli langt fra vakre. Utseendet deres passer ikke når det blir blandet.

Hehe, dette har jeg også lagt merke til. Spesielt motsatt, der foreldrene er stygge som juling og får de pene barna.

Jeg kjente litt til ett par en gang, (20 år siden) som var stygge, det er fælt å si det, men mindre pene var de. Men du verden så pene barna var, to brødre og en jente. De var ca. 16 til 20 år dengangen....rart dette.

eg kan jo sjå i bildet kva som tiltrekker mange. som ei av dei intervjua nederst der sa, "han ser trevlig ut, ganska manlig och mjuk, inte särskilt feminin", men ansiktet mangler liksom spor av levd liv. sjølvsagt, ettersom det er datagenerert. men han ser på ein måte litt for perfekt ut, det mangler nokre rynker og arr og sånt. ein mann må gjerne være pen, men dersom han ser ut som om han kjem rett fra mammas middagsbord.....

det samme gjelder jenter, dei må ha noko som viser at dei har levd og erfart for å være tiltrekkende utover det å sjå pen ut på eit bilde.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Einstein traff en gang en kjent vakker kvinne med et akk så tomt hode. Einstein var ikke akkurat vakker, snarere tvert i mot.

Kvinnen sa: "Tenk hvor flotte barn vi ville fått du og jeg, med mitt utseeende og ditt intellekt !"

Einstein svarte : "Tenk om det blir motsatt ?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...