Gå til innhold

Hvor seriøse er vi DOLerne?

Anbefalte innlegg

Hadde svart under innlegget SDD, men ser at det har blitt slettet.

Når det gjelder SDD så er nok det som ergrer enkelte det at det ofte er en del spydigheter og usakligheter i innleggene hans.

Han bruker ofte ord som plante,idiot.etc.samt at han får det til å høres ut som at kvinnfolk er noe lavere ;du høres ut som ei kjerring o.l.

Jeg reagerer ofte selv på enkelte spørsmål..det er mye dumt her inne. Jeg føler alikavel at jeg ikke har rett til å dømme folk og skrive nedverdigende svar tilbake. Noe tull for en kan være et virkelig problem for en annen.

Vi er jo forskjellige med ulik livserfaring.

Får jeg ikke til et svar som ikke sårer så lar jeg vær å svare.

Som denne typen som lurte på penisstørrelse..jenta hadde sagt de passet godt sammen. Husker jeg ikke feil så svarte SDD at folk her inne somregel kom med løgner og at de fleste jenter svarte for å trøste.

Det er ikke slik med med meg og sikkert ikke med mange flere. Når jeg svarer så er det ærlig. Kan trøste, men ikke ta med en løgn som en del av svaret.

Hvis jeg rister på huet og ikke kan komme med noe annet enn spydigheter så lar jeg vær å svare.

Nå er det jo slik at forummet er til for å få frem forskjellige meninger. Det er jo det som er interessant. Men jeg mener bestemt at det må kunne gå ann å få frem mening si uten å tråkke folk på tærne.

Jeg har tidligere kommet med ros til Riksklysa;han er en liten bøsing han og men kommer med masse saklige svar på forskjellige innlegg. Det går altså ann å beholde machostilen og alikavell kunne vise forståelse for andres situasjon. (også ulv,petter..)

Men jeg ser at det er mange som liker SDD og siden vi er forskjellige så er det bare å respektere det. Det fungerer å bare overse det man ikke synes om også.

Sum summarum ville det vært interessant å vite hvordan de forskjellige ser på forummet her inne.

Jeg kom inn hit med den mening at dette var noe kjempefint, man kunne lufte forskjellig og få andres synspungter.

Dog må jeg si at jeg etter hvert har sett vel mye spydigheter og usakligheter her og jeg kan skjønne at enkelte kvier seg for å legge ut innleggene sine.

Synd at det er sånn men, men..

Føler du at du må svare selv om det du sier vil komme ut på en spydig måte?

Er det ok å være her inne for alle innlegg eller har dette blitt en ren møteplass for deg?

Når du svarer er du da ærlig eller er dette et sted å utøve skuespill?

Som overskrifta sier : hvor seriøse er DOLerne?

Ønske om en fin dag til alle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85247-hvor-seri%C3%B8se-er-vi-dolerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

27

• Ulv I Faarikaal

9

• Lionn

7

• -Riksklysa

6

Gjest -Riksklysa(isklad og frossen for anledningen)

Ooops, er det der du har blitt av? k33?

lurte på hvor du hadde gjemt deg...

er i og for seg langt på vei veldig enig i hva du skriver og skjønner også at folk kan irritere seg grønn over visse kommentarer og svar. men nå er det nå en gang slik at dersom man "vet" at et nick kan skjule et "useriøst" svar, så kan man jo tross alt unngå å lese eller svare vedkommende. at SDD til tider kan være meget krass tror jeg de fleste her inne er klar over, beklageligvis ikke de nye, men de innser vel det fort er jeg redd :-) men som du sier, til tider har han meget gode svar, men når han først går inn for å provosere, så gjør han det med stil, og han er faktisk veldig dyktig på det området. (han klarer tl tider å irritere på seg en gråstein)

når dette er sagt, alle må få uttale seg, da selvsagt på generelt grunnlag, det er ikke noe poeng i å gå direkte på person eller utseende, det blir for patetisk...

ellers: er man redd for negativ tilbakemelding, og man vet at man ikke takler det, så kan man la være å poste et innlegg, eller skrive det i starten...

en kjempedag til alle :-)

Jeg svarer ærlig og prøver å være høflig så langt det er mulig. Noen ganger er jeg uhøflig også, sånn som mot Alexsandra, hun fortjener ikke bedre.

Jeg svarer alltid seriøst på seriøse innlegg, men er det noen som fleiper, fleiper jeg tilbake.

Tar meg ikke nær av ting her inne, men synes det er unødvendig å slenge med leppa med mindre man forsvarer noen som har blitt hengt ut.

Slik som Alexsandra henger ut SDD og tidligere Solsikke, det tåler jeg ikke. Da sender jeg ekle innlegg, aldri ellers.

Jeg svarer så godt jeg kan for å hjelpe andre, og forventer det samme igjen :-)

Ooops, er det der du har blitt av? k33?

lurte på hvor du hadde gjemt deg...

er i og for seg langt på vei veldig enig i hva du skriver og skjønner også at folk kan irritere seg grønn over visse kommentarer og svar. men nå er det nå en gang slik at dersom man "vet" at et nick kan skjule et "useriøst" svar, så kan man jo tross alt unngå å lese eller svare vedkommende. at SDD til tider kan være meget krass tror jeg de fleste her inne er klar over, beklageligvis ikke de nye, men de innser vel det fort er jeg redd :-) men som du sier, til tider har han meget gode svar, men når han først går inn for å provosere, så gjør han det med stil, og han er faktisk veldig dyktig på det området. (han klarer tl tider å irritere på seg en gråstein)

når dette er sagt, alle må få uttale seg, da selvsagt på generelt grunnlag, det er ikke noe poeng i å gå direkte på person eller utseende, det blir for patetisk...

ellers: er man redd for negativ tilbakemelding, og man vet at man ikke takler det, så kan man la være å poste et innlegg, eller skrive det i starten...

en kjempedag til alle :-)

Hei du....

Savnet meg litt? Joda, postet en melding om navneskifte under meldinger...måtte bli litt personligere synes jeg..(Rubia betyr blond på spansk..he-he..)

Jada, SDD en en skikkelig kinaputt, og jeg ser han får igang storm her i hytt og pine.

Har litt mere sans for din måte å gjøre det på jeg da...men hver sin lyst, bevares,

Og visst kommer han med sakligheter også..det skal han da ha.

Ja, man får heller overse de man ikke ønsker å lese svarene på...

Så du er frossen ? Jeg og...sipper varm kaffe med tonnevis av klær på....vinteren det se....Funderer på å mure pipe til sommeren...

:)

Jeg svarer ærlig og prøver å være høflig så langt det er mulig. Noen ganger er jeg uhøflig også, sånn som mot Alexsandra, hun fortjener ikke bedre.

Jeg svarer alltid seriøst på seriøse innlegg, men er det noen som fleiper, fleiper jeg tilbake.

Tar meg ikke nær av ting her inne, men synes det er unødvendig å slenge med leppa med mindre man forsvarer noen som har blitt hengt ut.

Slik som Alexsandra henger ut SDD og tidligere Solsikke, det tåler jeg ikke. Da sender jeg ekle innlegg, aldri ellers.

Jeg svarer så godt jeg kan for å hjelpe andre, og forventer det samme igjen :-)

Det er en grei fasit synes jeg.

Du har det foresten med å komme med fine svar og mange artige innlegg, spirito.

Annonse

Hei du....

Savnet meg litt? Joda, postet en melding om navneskifte under meldinger...måtte bli litt personligere synes jeg..(Rubia betyr blond på spansk..he-he..)

Jada, SDD en en skikkelig kinaputt, og jeg ser han får igang storm her i hytt og pine.

Har litt mere sans for din måte å gjøre det på jeg da...men hver sin lyst, bevares,

Og visst kommer han med sakligheter også..det skal han da ha.

Ja, man får heller overse de man ikke ønsker å lese svarene på...

Så du er frossen ? Jeg og...sipper varm kaffe med tonnevis av klær på....vinteren det se....Funderer på å mure pipe til sommeren...

ja det søren så kaldt i dag, skal vel egentlig ikke klage da, er jo rene påskeværet :-)

har blitt en del kaffe i dag, ikke bra, men absolutt en nødvendighet dersom man skal komme seg igjennom mandagen :-)

ha en fortsatt flott dag Rubia (blondie :-))

Det er en grei fasit synes jeg.

Du har det foresten med å komme med fine svar og mange artige innlegg, spirito.

Tusen takk for den ;-)

Godt å høre noe positivt etter alle de ekle innleggene jeg fikk for en stund siden...fikk høre at jeg var umoden og selvopptatt, og diverse andre triveligheter. Sånt er ikke noe koselig, så det er godt å høre at ikke alle er av samme mening :o)

Nok et personfokusert innlegg i debatten "For eller imot"-SDD.

Reinspikka mobbing under dekke av å være noe annet.

skjønner ikke helt hvor du får det fra, men greit nok, noe av poenget var vel at man bør få ytre sin mening, så var vel også dette innlegget...

at du ser på det som en personfokusering får du stå for selv, men det inlegget sto vel egentlig i tråd med det mer eller mindre patetiske inlegget til alexandra her forleden dag, det var personfokusert det...

Annonse

Jeg føler at jeg er ganske seriøs. Nå er jo dette en forum hvor man er anonym men føler likevel at jeg gjerne vil framstå som meg selv under mitt nick. Og kan jeg hjelpe noen med et svar gjør jeg det.

Har sjelden fått spydige svar her og gir sjelden. Men synes det er lov å svare ufint dersom noen blir hengt ut. Det har jeg ikke sansen for.

Når det gjelder SDD har jeg aldri fått et spydig svar selv de gangene jeg har brukt anonymt nick. Men nå svarer jeg sjelden på innlegg om penisstørrelse osv.

Det er sjelden jeg bruker andre nick men datteren min på 17 leser her inne og kjenner nicket mitt så dersom ting blir veldig personlig ønsker jeg ikke at hun skal vite at det er meg.

Og med det mente du?

Det jeg mente er at Rubia virker totalt opphengt i SDD. Kanskje hun er forelsket?

inlegget er antageligvis satt i sammenheng med det mer eller mindre patetiske inlegget til alexandra her forleden, hun går jo inn for å "ta" SDD, det er vel ikke akkurat det Rubia gjør her... eller?

Nok et personfokusert innlegg i debatten "For eller imot"-SDD.

Reinspikka mobbing under dekke av å være noe annet.

Har all respekt for at dere kan symes dette er tåpelig...hadde ikke regnet med bare positive svar her heller.

Dette er ikke noe mobbing, mere en forklaring på hva jeg tror folk kan reagere på.(postet svar under tidl. innlegg som ble slettet)

Jeg er verken for eller mot SDD.

Og med det mente du?

Det jeg mente er at Rubia virker totalt opphengt i SDD. Kanskje hun er forelsket?

Kjære deg...det er første gang jeg skriver om SDD og tror ikke jeg har svart på mange av hans innlegg tidligere heller..

Dette er en fortsettelse på tråden fra tidligere samt at jeg ønsket å vite hvor seriøse vi er her inne innogmed at det var sagt at de fleste her inne lyver for å trøste etc.

Les de andre svarene mine på denne tråden så ser du at skulle man påstå jeg var forelsket så måtte vel heller det bli i Riksklysa???

Opphengt i SDD ???? I alle dager!!

;)

Tusen takk for den ;-)

Godt å høre noe positivt etter alle de ekle innleggene jeg fikk for en stund siden...fikk høre at jeg var umoden og selvopptatt, og diverse andre triveligheter. Sånt er ikke noe koselig, så det er godt å høre at ikke alle er av samme mening :o)

Umodne og selvopptatte er vi alle til tider...

Er sånn vi er det....

Nei fortsett du...så får de som synes du er sånn hoppe over deg da?

Er jo det man anbefales å gjøre her.

;)

Kjære deg...det er første gang jeg skriver om SDD og tror ikke jeg har svart på mange av hans innlegg tidligere heller..

Dette er en fortsettelse på tråden fra tidligere samt at jeg ønsket å vite hvor seriøse vi er her inne innogmed at det var sagt at de fleste her inne lyver for å trøste etc.

Les de andre svarene mine på denne tråden så ser du at skulle man påstå jeg var forelsket så måtte vel heller det bli i Riksklysa???

Opphengt i SDD ???? I alle dager!!

;)

er du ikke forelsket i meg altså? buhuu, nå ble jeg oppriktig lei meg :-(

*gråte en skvett*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...