Gå til innhold

Hvor seriøse er vi DOLerne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

27

• Ulv I Faarikaal

9

• Lionn

7

• -Riksklysa

6

Annonse

Jeg er en enkel person, og svarer aldri mer eller mindre 100 % seriøst.

Jeg tolker forresten dette innlegget helt annerledes enn magne andre i denne tråden. Jeg ser trossalt at det er Riksklysa du henger ut her, og hadde jeg blitt kalt for en "liten bøsing" så hadde jeg blitt jævla pissed.

Jeg tolker forresten dette innlegget helt annerledes enn magne andre i denne tråden. Jeg ser trossalt at det er Riksklysa du henger ut her, og hadde jeg blitt kalt for en "liten bøsing" så hadde jeg blitt jævla pissed.

hehe, venta på den...

nå føler jeg virkelig at du behandler meg med særdeles liten respekt :-(

eg forstår tråden dithen at du ikkje egentlig vil snakke om sdd, men bruker han som eksempel.

eg liker å lese sdds innlegg, han skriver mykje morsomt, og han klarer også tidvis å sei interessante ting under dekke av å være morsom.

sjølv er eg ofte seriøs, men liker å bruke ironi og humor for å få fram poenger. men bevares, eg har da forfatta ein del svadainnlegg også. men det er sjelden at eg svarer med mindre eg føler eg har noko viktig eller konstruktivt å komme med. eg vil at det eg seier skal være til nytte for folk på eitt eller anna vis og ikkje (berre) tidtrøyte for meg sjølv. tidtrøyta er lesinga. skrivinga er noko anna - det får eg berre lyst til når eg har noko å melde som er bryet verdt. koster kalorier å skrive, vettu ;)

Er alltid ærlig, men kanskje ikke alltid seriøs.

Tror SDD også er ærlig, men når en ærlig sier en ofte ting folk ikke vil høre, istedenfor de som bare trøster, og da kan enkelte bli støtt.

De fleste faste her inne er seriøse og ærlige, men det blir en del intern humor. Og en del latterliggjøring når folk spør om det samme for n-te gang.

Hei du.

Snertent...du er mindre hårsår for deg selv enn andre er for deg..artig.

Fint at du ikke tok det galt opp da.....men hvis du leser videre så ser du at jeg i et svakt sekund klarte å kalle deg kinaputt....

Innmari pissed nå da eller?

:)

Er alltid ærlig, men kanskje ikke alltid seriøs.

Tror SDD også er ærlig, men når en ærlig sier en ofte ting folk ikke vil høre, istedenfor de som bare trøster, og da kan enkelte bli støtt.

De fleste faste her inne er seriøse og ærlige, men det blir en del intern humor. Og en del latterliggjøring når folk spør om det samme for n-te gang.

Annonse

Gjest Nam-Nam

eg forstår tråden dithen at du ikkje egentlig vil snakke om sdd, men bruker han som eksempel.

eg liker å lese sdds innlegg, han skriver mykje morsomt, og han klarer også tidvis å sei interessante ting under dekke av å være morsom.

sjølv er eg ofte seriøs, men liker å bruke ironi og humor for å få fram poenger. men bevares, eg har da forfatta ein del svadainnlegg også. men det er sjelden at eg svarer med mindre eg føler eg har noko viktig eller konstruktivt å komme med. eg vil at det eg seier skal være til nytte for folk på eitt eller anna vis og ikkje (berre) tidtrøyte for meg sjølv. tidtrøyta er lesinga. skrivinga er noko anna - det får eg berre lyst til når eg har noko å melde som er bryet verdt. koster kalorier å skrive, vettu ;)

Apropos noe helt annet,

Vet du at du ligner på hun "steppedanserinnen" i Farris-reklamen?

Høy, slank, korthåret og blond.

*sikle*

Hei du.

Snertent...du er mindre hårsår for deg selv enn andre er for deg..artig.

Fint at du ikke tok det galt opp da.....men hvis du leser videre så ser du at jeg i et svakt sekund klarte å kalle deg kinaputt....

Innmari pissed nå da eller?

Kinaputt?

Var det det styggeste du klarte å komme på???

Hehe, jeg har blitt kalt for langt verre ting her, så jeg overlever nok den karakteristikken :)

Jeg er for øvrig ikke videre hårsår.

Apropos noe helt annet,

Vet du at du ligner på hun "steppedanserinnen" i Farris-reklamen?

Høy, slank, korthåret og blond.

*sikle*

hæ? sikker på at du la dette innlegget på rett sted no??

eg er jo strengt tatt ikkje blond (egentlig)

og

eg er ikkje slank lenger, heller...hehe (men har begynt å trene, så vi får no sjå)

men sånn forøvrig, takk for komplimenten ;)

Ulv I Faarikaal

DOL'ere er en broget gjeng. Selv er jeg ærlig og meg selv. Noen tar mine innlegg fornærmelig opp, men ondskap forekommer ikke. En "kvinne" som i lange innlegg klaget på sin psykopatiske samboer samboer i et år, forskrev seg og visste FOR mye om mannens innerste tanker til at det kunne være rett, jeg sa det rett ut at dette måtte være lureri, en plaget kvinne skriver ikke sånt. "Hun" ble ikke blid, men svaret "hennes" bare forsterket min dom. Man må være klar over at slikt forekommer.

DOL'ere er en broget gjeng. Selv er jeg ærlig og meg selv. Noen tar mine innlegg fornærmelig opp, men ondskap forekommer ikke. En "kvinne" som i lange innlegg klaget på sin psykopatiske samboer samboer i et år, forskrev seg og visste FOR mye om mannens innerste tanker til at det kunne være rett, jeg sa det rett ut at dette måtte være lureri, en plaget kvinne skriver ikke sånt. "Hun" ble ikke blid, men svaret "hennes" bare forsterket min dom. Man må være klar over at slikt forekommer.

Hei.

Har skjønt at dette forekommer, useriøse innlegg altså.

Selv er jeg desverre ikke barka nok til å tørre å skille dem fra hverandre ennå....så jeg er dum og blond og svarer jeg da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...