Gå til innhold

Hvor seriøse er vi DOLerne?

Anbefalte innlegg

Gjest med hemmelig nick denne gangen

Hvem jeg har møtt er hemmelig her, men helt kurant, hyggelig, anstendig og greit.

Det er kun sjelden i det siste jeg behøvde å endre nick, og jeg vet at webmaster har innsyn, det er nytt for hver gang og da dreier det seg bare om mer private ting.

Nosferatu vet jeg hvem er, men det er ikke meg. Alle de som har tippa har tatt feil :-) det kommer av at jeg endrer skrivemåte og legger inn et par uvanlige skrivefeil. De agngene jeg har fått kjeft, er det Ulv som får den aldri de andre nickene.

Min familie er svært godt kjent i nærmiljøet på en positiv måte, og jeg er også en mer eller mindre offentlig person lokalt.

Takk for det og det samme til deg.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rubia

27

• Ulv I Faarikaal

9

• Lionn

7

• -Riksklysa

6

Hvem jeg har møtt er hemmelig her, men helt kurant, hyggelig, anstendig og greit.

Det er kun sjelden i det siste jeg behøvde å endre nick, og jeg vet at webmaster har innsyn, det er nytt for hver gang og da dreier det seg bare om mer private ting.

Nosferatu vet jeg hvem er, men det er ikke meg. Alle de som har tippa har tatt feil :-) det kommer av at jeg endrer skrivemåte og legger inn et par uvanlige skrivefeil. De agngene jeg har fått kjeft, er det Ulv som får den aldri de andre nickene.

Min familie er svært godt kjent i nærmiljøet på en positiv måte, og jeg er også en mer eller mindre offentlig person lokalt.

"det kommer av at jeg endrer skrivemåte og legger inn et par uvanlige skrivefeil. De agngene jeg har fått kjeft, er det Ulv som får den aldri de andre nickene."

Det er det du kjennes igjen på. Det at du legger inn disse skrivefeilene, men enkelte ganger glemmer du å bytte skrivemåte ved de forskjellige nickene.

Nossefaenskapet husker jeg knapt hvordan skriver, men ditt første innlegg her var som skrevet av nosse. Noe omskjæringsgreier, og 100 % av dine argumenter stemte 100 % med de han pleide å skrive. Det var ikke vanskelig å legge to og to sammen.

Webbis har kontroll så lenge du ikke har flere brukernavn. Han sjekker ikke om det blir brukt 10 brukernavn fra 1 maskin. Uansett så er det jo fullt lovlig til å ha flere nick, og jeg kan være både SierDuDet, Riksklysa og Petter Smart, helt uten at noen kan si noe på det :)

Jeg misforsto for øvrig innlegget ditt over. Jeg trodde du rakket ned på de som faktisk skrev med flere nick bare for å kødde. Det var derfor jeg blandet meg inn, i og med at jeg regner deg for å være den som kødder mest på den måten. Men siden jeg misforsto og du faktisk selv sier at du bruker flere nick, så skal jeg ikke komme med noen lekse om dobbeltmoral :)

Jøssenampåtrappa! Eg for min del er iallfall dødsseriøs når eg seier at den som ikkje kan sjå på eit innlegg anten det er sreriøst eller ikkje, må vera tett i pappen.

Bortsett frå det tykkjer eg DOL er eit kjærkome høve til ustraffa å halde helvete med folk :-)

Ulv I Faarikaal

"det kommer av at jeg endrer skrivemåte og legger inn et par uvanlige skrivefeil. De agngene jeg har fått kjeft, er det Ulv som får den aldri de andre nickene."

Det er det du kjennes igjen på. Det at du legger inn disse skrivefeilene, men enkelte ganger glemmer du å bytte skrivemåte ved de forskjellige nickene.

Nossefaenskapet husker jeg knapt hvordan skriver, men ditt første innlegg her var som skrevet av nosse. Noe omskjæringsgreier, og 100 % av dine argumenter stemte 100 % med de han pleide å skrive. Det var ikke vanskelig å legge to og to sammen.

Webbis har kontroll så lenge du ikke har flere brukernavn. Han sjekker ikke om det blir brukt 10 brukernavn fra 1 maskin. Uansett så er det jo fullt lovlig til å ha flere nick, og jeg kan være både SierDuDet, Riksklysa og Petter Smart, helt uten at noen kan si noe på det :)

Jeg misforsto for øvrig innlegget ditt over. Jeg trodde du rakket ned på de som faktisk skrev med flere nick bare for å kødde. Det var derfor jeg blandet meg inn, i og med at jeg regner deg for å være den som kødder mest på den måten. Men siden jeg misforsto og du faktisk selv sier at du bruker flere nick, så skal jeg ikke komme med noen lekse om dobbeltmoral :)

Jeg legger ikke inn skrivefeil, jeg bara kødda, hehe.

Det er et lite spill det der. Jeg har ikke dårlig samvittighet for noe.

Det gjelder å holde klypa med salt klar. Ingenting jeg har skrevet her har noe muffens ved seg, og mange vet hvem jeg er. Hvem som helst kan sende meg epost og etter litt opplysninger få vite hvem jeg er og bilde hvis de vil. Paranoia er et ukjent ord.

Hvorfor skriver du med flere nick? Jeg fatter ikke hvorfor.

Annonse

nick er ond mot de onde. Gammelt dolord. Starter du en tråd som bare driter ut andre, da har jeg ingen hemninger. Heller ikke med de som blir avslørt som løgnere. De fortjener ikke min respekt.

Jeg er seriøs i den forstand at jeg ikke lyver. Det blir litt patetisk å lyve til personer som jeg ikke kjenner overhodet. Og jeg holder meg stort sett unna de "alvorlige" forumene. Har ikke noe ønske om å såre noen, spesiellt ikke de som har problemer.

nick er ond mot de onde. Gammelt dolord. Starter du en tråd som bare driter ut andre, da har jeg ingen hemninger. Heller ikke med de som blir avslørt som løgnere. De fortjener ikke min respekt.

Jeg er seriøs i den forstand at jeg ikke lyver. Det blir litt patetisk å lyve til personer som jeg ikke kjenner overhodet. Og jeg holder meg stort sett unna de "alvorlige" forumene. Har ikke noe ønske om å såre noen, spesiellt ikke de som har problemer.

Kjemperespekt for holdninga di..

;)

Hei Rubia.

Jeg svarer selv om du har avsluttet tråden..

Jeg kan i likhet med andre her inne være både useriøs og seriøs. Men er det en fleipete, flørtet eller spydig tone er det alltid med en person jeg føler jeg "kjenner" slik at ingen misforståelser skjer. Av og til er dette en kanal for å blåse ut litt useriøst prat, men ikke på bekostning av av andre. Det gjør jeg ikke. Da lar jeg heller være å svare.

Prøver alltid å svare seriøst og ordentlig på innlegg, prøver å gi råd og er ærlig og meg selv.

Jeg skriver aldri under andre nick, slik at det skal ikke være vanskelig å vite hvor andre har meg. Det kan irritere meg med andre -at de skriver "anonymt" når de driver drittkasting. Umodent.

At folk skifter nick når det er sårbare, private ting som det skrives om er forståelig

Ellers må jeg si at de fleste synes å være hyggelige folk.

Noen ganger har jeg spurt om noe, og det imponerer meg den hjelpsomheten som er her inne på DOL. Folk leter opp kakeoppskrifter, søker på nettet etter sangtekster, deler sine kunnskaper så det virkelig står respekt av.

Jeg liker også å hjelpe. Og får man en takk for noe man har lagt mye arbeid i å svare kan dagen være reddet. Sånn var det ihvertfall for meg en gang i forrige uke da jeg ble kallt for "tigertrollengelen" på trygdeforum. Dagen hadde vært tragisk og det varmet:)

Ha en fin kveld:-)

*skrive under på tigertrollets innlegg*

Annonse

Jøssenampåtrappa! Eg for min del er iallfall dødsseriøs når eg seier at den som ikkje kan sjå på eit innlegg anten det er sreriøst eller ikkje, må vera tett i pappen.

Bortsett frå det tykkjer eg DOL er eit kjærkome høve til ustraffa å halde helvete med folk :-)

Ja, det har vi jo merket ;-)

Koselig...

Synes selv det er veldig varmende å vite at man kanskje har hjulpet noen...

Synes tråden har gitt mange positive svar...ble gledelig overrasket.

Og fra hva jeg kan huske av dine skriv så er du nok en trollengel innimellom ja :)

Kjempefin kveld til deg og tigern...

;)

Jeg vil forresten føye til at jeg har sansen for dine innlegg som ofte synes å komme fra hjertet. Du liker å hjelpe og synes å være fornuftig og oppegående.

Hyggelig at du kom inn som et friskt pust på seksualitets- og samlivsforum spesielt.

Mange hyggelige folk der:-)

Jeg vil forresten føye til at jeg har sansen for dine innlegg som ofte synes å komme fra hjertet. Du liker å hjelpe og synes å være fornuftig og oppegående.

Hyggelig at du kom inn som et friskt pust på seksualitets- og samlivsforum spesielt.

Mange hyggelige folk der:-)

tigern.....tuuuuusen takk...

Det var jo sååå pent sakt...

Nå ble jeg kjemperørt......så fint at noen synes om det jeg skriver....

*blunke bort tåre...og klem*

:))))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...