Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg har lurt mye på slike fenomener. Der jeg jobbet før, så satt jeg ofte lenger enn andre og nesten hver dag ca. kl 17, så hørte jeg tunge faste skritt, som kom i fra en stor sal og inn i gangen utenfor mitt kontor. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg gikk ut av kontoret mitt og så etter, men så ikke en jævla kjeft. Dette var heller ikke skremmende.

Skulle ha vært artig å visst hva det er.

Jeg blir jo skremt her jeg sitter. Og det er jo langt unna deg...

Men jeg tror faktisk det spøker litt her også. + at det er _noen_ som går inn her. Men det kan jo hende det bare er spøkelse. Har vært kjeller før her og det har bodd en gammel mann i huset...

Dette har jeg "respekt for"...

Bodde engang for mange år siden i et gammelt hus - fra 18...et eller annet- og der spøkte det.

Bråk mellom etg. Romstering på ubebodde rom om natta etc.

Det skumleste var når bikkjene plutselig fikk noja og bjeffet og bærte seg mot et tomt hjørne i den ene stua...

Vi skulle teste engang og kasta inn rykende gode kyllingbiter...bikkjene enset det ikke men fortsatte å larme som gale...

Håret reiser seg en stund da..

:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Her i huset smeller det som piskeslag i en vegg en eller to ganger i låpet av ettermiddagen om sommeren. Jeg lurte fært i førsten. Det høres ut som noen f eks kaster en stein på veggen.

Det er setninger i veggen som glipper når temperatur og fukt varierer.

Her i huset smeller det som piskeslag i en vegg en eller to ganger i låpet av ettermiddagen om sommeren. Jeg lurte fært i førsten. Det høres ut som noen f eks kaster en stein på veggen.

Det er setninger i veggen som glipper når temperatur og fukt varierer.

Jeg kan forsikre deg om at jeg har prøvd å finne ut om at det kan være årsaken, Imidlertid er det relativt sjelden at settinger i huset åpner dører og slår på vannet i vasken :)

Siden ingen noensinne har klart å dokumentere et liv etter døden, eller at spøkelser finnes, så kan du ta det med ro.

Det er garantert noe som kan forklares..Men hva det er, se det vet jeg ikke.

"Siden ingen noensinne har klart å dokumentere et liv etter døden, eller at spøkelser finnes, så kan du ta det med ro."

Vel, nå tar jeg det med ro i utgangspunktet. Det at spøkelser ikke er domumentert, betyr ikke at de ikke finnes.

"Det er garantert noe som kan forklares..Men hva det er, se det vet jeg ikke."

Alt har sin forklaring. Spøkelser også. Det at vitenskapen hittil ikke har klart å forklare hva det er for noe, betyr ikke at det ikke _finnes_ noen forklaring

Annonse

Kan det være at du har hatt besøk av noen tvilksomme tilfeller - skal vi se i løpet av de to siste mnd - som benytter sjansen til å kødde med deg ??

Jeg bare spør altså .....

Det eneste tvilsomme tilfellet som jeg har hatt på besøk, er deg. Vet du noe ikke jeg vet?

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...