Gå til innhold

Dette er det verste jeg

Anbefalte innlegg

har sett noengang. Iallefall på lenge.

Sola dukka opp på stuevinduene mine. Gubevaremævæl... vinduene var ikke videre rene. Sånn kan jeg ikke ha det.

Jeg MÅ rett og slett vaske/pusse vinduene mine, men er det så smart når det er fem minus ute?

Bare å vaske på vanlig måte eller..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85264-dette-er-det-verste-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little Bo Peep

Et tips jeg har fått av modern når det gjelder vindusvask om vinteren er og putte sprit i det varme,varme vannet. Pluss at man pusser litt mer enn vanlig for og bli kvitt alt vann.

Har ikke fått frosne vinduer enda.

Så, hvis du ikke har noe i mopt og ta litt av julespriten, så sett i gang..:-)

Et tips jeg har fått av modern når det gjelder vindusvask om vinteren er og putte sprit i det varme,varme vannet. Pluss at man pusser litt mer enn vanlig for og bli kvitt alt vann.

Har ikke fått frosne vinduer enda.

Så, hvis du ikke har noe i mopt og ta litt av julespriten, så sett i gang..:-)

Sprit?

Det var vinduene som skulle pusses - ikke jeg.

Tipper rødsprit gjør nytten.

Annonse

Vask først over med vanlig såpe og vann. Så kommer det geniale som du ikke tror funker før du ser det: Gni vindu/speil med avispapir. En grusom lyd, men det blir virkelig rent og skinnende blankt.

Jeg bruker glovarmt vann og Zalo.

Vasker med fille et par-tre ganger.

Tilslutt naler jeg.

Blank og pent atte...

I dag har jeg pussa vinduer ute i 6 minus, med "see spray". Noe greier jeg kjøpte gjennom Amway. Genialt produkt.

Man sprayer på noe som ser ut som barberskum og lukter miljøfarlig. Bruker tørkepapir som ikke loer og gnir over til all sprayen er borte.

Vinduene blir helt blanke og fryser ikke :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...