Wulfi Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 WHAT AM I TO YOU...? As a pop I dreamed and wondered what life would hold i store. For ME, I thought, there is something GREAT ,beyond that kennel door. Out there are needy people, And I have much to give. Love ,and wit ,and gentleness, to help them learn to live. I`d be someones protector, keep little ones from harm. Or guide an old mans weary steps , or help to run a farm. I`d run and bark and jump and play, with friends along a sandy shore. I`d roll in meadows thick and green,that life beyond that kennel door. I lay here waithing - longing as the day`s and year`s went by. My owner kept me fed and brushed, but inside , let me die. I do not think of greatness now , I`m old and filled with pain. My owner has some ribbons, but I have lived in vain. I cannot think what could have been. My dreams are filled with hope no more. Just floor ,and walls and broken heart, for me behind that kennel door... 0 Siter
Dronninga Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Det må være noe av det tristeste jeg har lest på lenge... *sukk* Man skal være snill med dyrene sine, og nå fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg drar hjem for og gå laaaaaang tur med bikkjene i skogen. Så får kaldt være kaldt!:-) 0 Siter
spirito Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 *ctrl+c* Åhhh, *hulk* Ehhh, nå gråter jeg faktisk...masse faktisk... *tørker snørr og tårer* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Huff, den var trist! Nå fikk jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har koset nok med hunden min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.