Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Jeg så et av mine i Vi Menn for to uker siden, og senere her jeg sett to til i eldre utgaver, og mange kjente. Noen av mine har vært lagt under alias. Har du sett noen av dine ? Kanskje i andre blader ? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Nei, det har jeg ikke. Men hva var ditt? 0 Siter
Vincent Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Nei, det har jeg ikke. Grunnen til det er rimelig innlysende. :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Betingelsene for DOL når det gjelder opphavsrett kan omtrent tolkes slik: Hva vi gjør med innleggene dine skal du drite i ! Vet ikke hva åndsverkloven sier om slikt, men siden du er anonym, får du problemer med å bevise at du skrev det. 0 Siter
Rubia Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Dette har jeg hørt om her tidligere... Vi samtykker visst til dette når vi går inn på forummet. Det var et blad til...Hjemmet? Hakke lest noen av de på evigheter jeg, men så har jeg vel ikke kommet med så mye fornuft heller tror jeg som ville kommet dit.. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Har de lov til å legge ut innleggene våre i ukeblader uten å spørre? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Nei, det har jeg ikke. Grunnen til det er rimelig innlysende. :-) Her er det mørkt, opplys meg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Dette har jeg hørt om her tidligere... Vi samtykker visst til dette når vi går inn på forummet. Det var et blad til...Hjemmet? Hakke lest noen av de på evigheter jeg, men så har jeg vel ikke kommet med så mye fornuft heller tror jeg som ville kommet dit.. Spørsmål er hvem som eier DOL, er det Mortensen ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Har de lov til å legge ut innleggene våre i ukeblader uten å spørre? Ja, og det gjør de flittig. 0 Siter
Rubia Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Spørsmål er hvem som eier DOL, er det Mortensen ? Det husker jeg ikke om det var.... Det står kanskje under opphavsrettigheter e.l. for bruken av forummet? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Joda, har sett et av mine i ViMenn. Står noe i forsiden om dette. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Jeg har funnet et par av mine i Hjemmet men de var gjort om litt men jeg så det var mine innlegg. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Det husker jeg ikke om det var.... Det står kanskje under opphavsrettigheter e.l. for bruken av forummet? Jo da, men avtaler som bryter med loven skal jo være skriftlige. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Jeg har funnet et par av mine i Hjemmet men de var gjort om litt men jeg så det var mine innlegg. jeg kjente i gjen noen på skrivemåten. (F eks : Denne MÅ være SDD :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Her er det mørkt, opplys meg. Når har jeg tasta et innlegg på DOL som overhodet fortjener å bli sitert i andre media? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Når har jeg tasta et innlegg på DOL som overhodet fortjener å bli sitert i andre media? Ikke vær så jævla beskjeden ! :-) 0 Siter
Gjest Flossy Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Jeg leste igjen et av mine innlegg i en søndagsutgave av Dagbladet! tok noen linjer før det gikk opp for meg at det var jeg selv som hadde skrevet det! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Jeg leste igjen et av mine innlegg i en søndagsutgave av Dagbladet! tok noen linjer før det gikk opp for meg at det var jeg selv som hadde skrevet det! Er det ikke morsomt ? 0 Siter
Gjest Flossy Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Er det ikke morsomt ? Ehmm. Vet ikke helt.Det første jeg tenkte: "Å nei tenk om svigermor leser dette!" På DOL er hun aldri, men Dagbladet kan hun jo gløtte i av og til. Innlegget omhandlet min svigermor, skjønner du! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Ehmm. Vet ikke helt.Det første jeg tenkte: "Å nei tenk om svigermor leser dette!" På DOL er hun aldri, men Dagbladet kan hun jo gløtte i av og til. Innlegget omhandlet min svigermor, skjønner du! He-he, det blir jo litt mye krydder det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.