Gå til innhold

FU: innleggene dine havner i ukeblader

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

20

• Vincent

7

• SierDuDet

3

• Rubia

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

He-he, det blir jo litt mye krydder det da.

Jeg gikk og var redd hun skulle ringe meg i noen dager da ja! Det gikk jo bra. Jeg trodde innleggene kun stod i hjemmet, og sa trodde jeg vel egentlig at detvar bare spørsmål ang. sykdom som ble tatt med!

Ulv I Faarikaal

Jeg utfordrer ansvarlige på DOL å utrede nøyaktig hva de bruker våre innlegg til, hvor, og hvilke kriterier som ligger til grunn.

Ikke kom med noe svada og juridisk/ uforståelig pjatt. Betingelse kan vi lese et annet sted og behøver ikke repeteres / kopieres.

Annonse

Jeg utfordrer ansvarlige på DOL å utrede nøyaktig hva de bruker våre innlegg til, hvor, og hvilke kriterier som ligger til grunn.

Ikke kom med noe svada og juridisk/ uforståelig pjatt. Betingelse kan vi lese et annet sted og behøver ikke repeteres / kopieres.

Skjønner ikke helt hva du hisser deg opp for? Innleggene her er i praksis å regne som leserinnlegg i de spaltene DOL har avtale med, det er jo noe man sier seg enig i når man registrerer seg som debattant her.

>> "Betingelse kan vi lese et annet sted og behøver ikke repeteres / kopieres"

Hvordan mener du at det skal forklares uten å vise til den policyen de har?

Jeg hadde en runde med DOL om dette temaet for to-tre år siden.

Du finner alt om det her:

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124823#6

Alternativt som femte punkt rett over "send innlegg" knappen.

Ulv I Faarikaal

Skjønner ikke helt hva du hisser deg opp for? Innleggene her er i praksis å regne som leserinnlegg i de spaltene DOL har avtale med, det er jo noe man sier seg enig i når man registrerer seg som debattant her.

>> "Betingelse kan vi lese et annet sted og behøver ikke repeteres / kopieres"

Hvordan mener du at det skal forklares uten å vise til den policyen de har?

Hisse meg opp ? Tror ikke det. Kjenner meg helt rolig. Ellers intet mer å tilføye.

Ulv I Faarikaal

Hadde vært interressant å vite mer detaljer da.

Kanskje det hadde vært kjelt å vite at innlegget om svigermor havnet i Hjemmet ? Spesielt når svigermor holder Hjemmet ?

Ulv I Faarikaal

Svigermor er ikke på internett skjønner du.

Ulv I Faarikaal

Leser stort sett bare KK og har ikke sett noen av mine innlegg der :o)

Men er du ikke litt stolt også da ;-)?

Stolt ? Ehhhh... du vet ikke hva det handlet om. jeg skrev det under et alias dah. Ingen skade skjedd, det skaper bare en underlig følelelse av uforutsigbarhet, hater ufortsigbare ting.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Min imaginære svigermor.

Hadde vært interressant å vite mer detaljer da.

Kanskje det hadde vært kjelt å vite at innlegget om svigermor havnet i Hjemmet ? Spesielt når svigermor holder Hjemmet ?

Du finner all informasjon på "Om oss" siden. Siden noen av de største mediehusene er på eiersiden, må du nok "finne deg i alt".

Denne, "Om oss", kom på plass etter at jeg tok opp disse, og en rekke andre sp.mål med Chr. Anker for to-tre år siden.

Chr. Anker har som kjent trådt ut av tjenesten.

Om rettigheter:

Sagt på en annen måte:

Brukerne sørger for innhold, uten at du har krav på en dritt. DOL innehar aller rettigheter, og da tar til og med forbehold for "kommende publikasjonsmåter" - uten at noen helt veit hva _det_ er/blir.

Sagt nok en gang på en annen måte: Akseptér det - eller forlat tjenesten.

Tipper du velger det første alternativet.

:-)

Ulv I Faarikaal

Du finner all informasjon på "Om oss" siden. Siden noen av de største mediehusene er på eiersiden, må du nok "finne deg i alt".

Denne, "Om oss", kom på plass etter at jeg tok opp disse, og en rekke andre sp.mål med Chr. Anker for to-tre år siden.

Chr. Anker har som kjent trådt ut av tjenesten.

Om rettigheter:

Sagt på en annen måte:

Brukerne sørger for innhold, uten at du har krav på en dritt. DOL innehar aller rettigheter, og da tar til og med forbehold for "kommende publikasjonsmåter" - uten at noen helt veit hva _det_ er/blir.

Sagt nok en gang på en annen måte: Akseptér det - eller forlat tjenesten.

Tipper du velger det første alternativet.

:-)

Du glemmer avtaleloven.

Forutsetning: hvis det kan sies å akseptere en avtale ved å logge på en tjeneste.

Bl a loven og praksis inneholder et sett regler som skal beskytte den svakeste part, og en kontrakt som virker urimelig overfor en svak part kan settes til side. En DOL'er som er blitt eksponert _utenfor_ DOL og som får problemer på grunn av det vil kunne stifte rett for seg, uansett hva DOL-ansvarlige mener. Advokater sier ofte: "Ikke fortell folk hva de har rett til, da blir det så mye problemer."

Du kan f eks ikke sette opp en plakat utenfor din bedrift hvor det står: "Vi er ikke ansvarlig for våre handlinger, og krever å få gjøre akkurat som vi vil, ved å gå inn døra mister du all rett uansett hvilke lover vi bryter :-)

Du glemmer avtaleloven.

Forutsetning: hvis det kan sies å akseptere en avtale ved å logge på en tjeneste.

Bl a loven og praksis inneholder et sett regler som skal beskytte den svakeste part, og en kontrakt som virker urimelig overfor en svak part kan settes til side. En DOL'er som er blitt eksponert _utenfor_ DOL og som får problemer på grunn av det vil kunne stifte rett for seg, uansett hva DOL-ansvarlige mener. Advokater sier ofte: "Ikke fortell folk hva de har rett til, da blir det så mye problemer."

Du kan f eks ikke sette opp en plakat utenfor din bedrift hvor det står: "Vi er ikke ansvarlig for våre handlinger, og krever å få gjøre akkurat som vi vil, ved å gå inn døra mister du all rett uansett hvilke lover vi bryter :-)

Jeg har sikkert glemt masse dritt. Også avtaleloven.

Det får så være.

Jeg ville da aldri finne på å kalle det jeg taster her for et åndsverk - med eller uten avtale.

Sånn sett er det snodig at noen skulle finne på å sitere herfra, bortsett fra Finn Erik Vinje, som kunne ha brukt en rekke av mine tastinger som utmerkede eksempler på elendig norsk.

Nå har jeg glemt hva denne tå'n handler om...

Like greit. Trur jeg.

Ulv I Faarikaal

Jeg har sikkert glemt masse dritt. Også avtaleloven.

Det får så være.

Jeg ville da aldri finne på å kalle det jeg taster her for et åndsverk - med eller uten avtale.

Sånn sett er det snodig at noen skulle finne på å sitere herfra, bortsett fra Finn Erik Vinje, som kunne ha brukt en rekke av mine tastinger som utmerkede eksempler på elendig norsk.

Nå har jeg glemt hva denne tå'n handler om...

Like greit. Trur jeg.

Det hele er en salig suppe.

Ulv I Faarikaal

Jeg finner det merkelig at de ikke har postet mitt oralsexinnlegg på førstesiden av Dagbladet, VG, Vi Menn, eller i det minste i et eller annet fuckings ukeblad.

Det blir for sterk kost, de bruker heller sprengte lik og litervis med blod, det er mer akseptert. Bedre med 100 døde enn en ståpikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...