Gå til innhold

Hvor er bra og jobbe når du er blitt helsesekretær?

Anbefalte innlegg

Gjest snart i jobb

Er snart ferdig utdannet helssekretær og lurer på hvor det er spennende og varierte oppgaver en kan jobbe med. Har lite lyst å jobbe på en skrivestue, ønsker mer variert arbeid. Tror ikke det er så enkelt å få jobb på legekontor, så det blir vel kanskje helst sykehus.Er også litt redd vedr. legekontor, synes ansvaret virker så stort med hensyn til prøvetaking, men det er vel kanskje bare fordi jeg er fersk. Har noen erfaring å komme med?

Fortsetter under...

Jeg har jobbet på sykehus og det var veldig variert. 2 ukers oppgaver dvs skrivestue, resepsjon og arkiv.

Trivdes veldig godt både i luka og på skrivestua men arkivet var ikke noe for meg. For mye pirk og journalene som skulle settes på plass tok aldri slutt.

Blodprøver tok vi også.

Hei!

Ansvaret kan virke stort når man er helt "fersk", men labarbeidet er faktisk den delen man fortest kommer inn i. Jeg har jobbet både på legekontor og sykehus (laboratoriet). Nå jobber jeg i BHT og denne jobben slår de andre en god gang. Å jobbe i det private innenfor helse er nok også best lønnsmessig sett.

Lykke til med ny jobb!

Gjest snart i jobb

Hei!

Ansvaret kan virke stort når man er helt "fersk", men labarbeidet er faktisk den delen man fortest kommer inn i. Jeg har jobbet både på legekontor og sykehus (laboratoriet). Nå jobber jeg i BHT og denne jobben slår de andre en god gang. Å jobbe i det private innenfor helse er nok også best lønnsmessig sett.

Lykke til med ny jobb!

Hei igjen! Hvor jobber du når du jobber i BHT?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...