Gå til innhold

Et liv føre dette..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke igjen noen på gata, kan heller ingen spennende språk...

Men det var et sted jeg kom til engang (en by i australia) som jeg på en måte var kjent, jeg visste hvor ting lå hen, visste hvor togstasjon, rådhus etc. lå hen. Det var litt skummelt, jeg eier jo ikke stedsans og hadde _ikke_ greid å lese det ut av et kart...

Var akkurat som om jeg hadde vært der før og var lommekjent...

Kanskje jeg har bodd der? Kul tanke :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85302-et-liv-f%C3%B8re-dette/#findComment-463286
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke igjen noen på gata, kan heller ingen spennende språk...

Men det var et sted jeg kom til engang (en by i australia) som jeg på en måte var kjent, jeg visste hvor ting lå hen, visste hvor togstasjon, rådhus etc. lå hen. Det var litt skummelt, jeg eier jo ikke stedsans og hadde _ikke_ greid å lese det ut av et kart...

Var akkurat som om jeg hadde vært der før og var lommekjent...

Kanskje jeg har bodd der? Kul tanke :-)

Ja, der kan du se...

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, men det du skriver er unektelig litt merkelig, sant..

Har nemmelig en "beiler" som mener vi har hatt et tidligere flott liv sammen...

Var sjåfør for noen som skulle hente noe hos ham..og han ble helt sjokkert når han så meg..

Tilogmed den andre personen reagerte på hans oppførsel..

Lurer på om det er hold i dette eller om det er århundres sjekketriks..

Og man hører jo om-som deg-at folk mener bestemt å ha vært med på noe før eller kjenner seg igjen ol..

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85302-et-liv-f%C3%B8re-dette/#findComment-463302
Del på andre sider

Ja, der kan du se...

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, men det du skriver er unektelig litt merkelig, sant..

Har nemmelig en "beiler" som mener vi har hatt et tidligere flott liv sammen...

Var sjåfør for noen som skulle hente noe hos ham..og han ble helt sjokkert når han så meg..

Tilogmed den andre personen reagerte på hans oppførsel..

Lurer på om det er hold i dette eller om det er århundres sjekketriks..

Og man hører jo om-som deg-at folk mener bestemt å ha vært med på noe før eller kjenner seg igjen ol..

Litt spennende, ikkesant?

Det var ganske gøy også, den gangen, fordi jeg er kjent for min elendige stedsans. Men jeg fant fram over alt uten kart! Alt virket så greit, jeg bare gikk dit jeg trodde det var, og så stemte det...

Søren at jeg ikke kjente igjen min tidligere elsker, kanskje han bodde der? Men ved nærmere ettertanke så måtte han jo isåfall vært steingammel...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85302-et-liv-f%C3%B8re-dette/#findComment-463310
Del på andre sider

Litt spennende, ikkesant?

Det var ganske gøy også, den gangen, fordi jeg er kjent for min elendige stedsans. Men jeg fant fram over alt uten kart! Alt virket så greit, jeg bare gikk dit jeg trodde det var, og så stemte det...

Søren at jeg ikke kjente igjen min tidligere elsker, kanskje han bodde der? Men ved nærmere ettertanke så måtte han jo isåfall vært steingammel...

He-he steingammel...

Denne her er nå ikke det iallefall..

Vi var visst veldig lykkelige og ble brått revet fra hverandre....

Han mener bestemt at det vil bli oss igjen...

Spennende...hmmm...på en måte, men når man ikke helt vet hvor man står i den troen selv så blir det jo litt rart da..

Hvis du er helt uten stedsans så er det jo merkelig at du kan valse rundt sånn i en helt ukjent by da...

Ja, det er rare greier..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85302-et-liv-f%C3%B8re-dette/#findComment-463319
Del på andre sider

Annonse

He-he steingammel...

Denne her er nå ikke det iallefall..

Vi var visst veldig lykkelige og ble brått revet fra hverandre....

Han mener bestemt at det vil bli oss igjen...

Spennende...hmmm...på en måte, men når man ikke helt vet hvor man står i den troen selv så blir det jo litt rart da..

Hvis du er helt uten stedsans så er det jo merkelig at du kan valse rundt sånn i en helt ukjent by da...

Ja, det er rare greier..

Jeg finner ikke fram på det lokale kjøpesenteret engang...;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85302-et-liv-f%C3%B8re-dette/#findComment-463384
Del på andre sider

Gjest ikke i kveld, akkurat

Jeg har ingen tro på reinkarnasjon.

Men likevel... for omtrent 10 år siden kom jeg inn i et lokale (kveldskafe) og møtte blikket til en totalt fremmed i andre enden av rommet. Det var et jæ... sjokk.

Skal ikke gå inn på detaljer, men i samme sekund som blikkene møttes visste jeg at jeg på en eller annen måte hadde hatt tett kontakt dette mennesket før og at vedkommende ikke hadde vært snill. I ettertid har jeg tenkt på ham som en tidligere ektemann eller far. Tåpelig, jeg vet...

Fyren utøvet en bisarr blanding av noe jeg ble både redd og fascinert av. Hjertet dunket som besatt, jeg var livredd blant alle menneskene på kafeen, men jeg bare måtte gå tett forbi ham to ganger.

Ikke spør, jeg bare vet at det var noe uhyggelig et sted og at han responderte på en alldeles sterk måte, han og.

Et eller to år senere jobbet jeg tilfeldigvis på et utested en kveld da jeg plutselig ble var noe ikke-bra. Idet jeg løftet blikket kjente jeg intuitivt igjen følelsen. Og riktig, det var samme fyren. Heldigvis tok det bare sekunder før han forsvant i mengden.

For øvrig, dette var en ordinært utseende fyr, mye yngre enn meg, så det var ikke _den_ type tiltrekning om noen skulle tro det.

Beklager, jeg ser at det jeg skrev mest av alt ligner et utdrag fra en kioskroman.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85302-et-liv-f%C3%B8re-dette/#findComment-463522
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på reinkarnasjon.

Men likevel... for omtrent 10 år siden kom jeg inn i et lokale (kveldskafe) og møtte blikket til en totalt fremmed i andre enden av rommet. Det var et jæ... sjokk.

Skal ikke gå inn på detaljer, men i samme sekund som blikkene møttes visste jeg at jeg på en eller annen måte hadde hatt tett kontakt dette mennesket før og at vedkommende ikke hadde vært snill. I ettertid har jeg tenkt på ham som en tidligere ektemann eller far. Tåpelig, jeg vet...

Fyren utøvet en bisarr blanding av noe jeg ble både redd og fascinert av. Hjertet dunket som besatt, jeg var livredd blant alle menneskene på kafeen, men jeg bare måtte gå tett forbi ham to ganger.

Ikke spør, jeg bare vet at det var noe uhyggelig et sted og at han responderte på en alldeles sterk måte, han og.

Et eller to år senere jobbet jeg tilfeldigvis på et utested en kveld da jeg plutselig ble var noe ikke-bra. Idet jeg løftet blikket kjente jeg intuitivt igjen følelsen. Og riktig, det var samme fyren. Heldigvis tok det bare sekunder før han forsvant i mengden.

For øvrig, dette var en ordinært utseende fyr, mye yngre enn meg, så det var ikke _den_ type tiltrekning om noen skulle tro det.

Beklager, jeg ser at det jeg skrev mest av alt ligner et utdrag fra en kioskroman.

Neida, ikke beklag deg..

Interessant dette....noe som det andre vi er inne på her kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85302-et-liv-f%C3%B8re-dette/#findComment-463571
Del på andre sider

Jeg tror på et liv etter dette, og at tiden vi nå er i er en tid hvor mange møter sine tvillingsjeler.

Hei du.

Spennende...er ikke så veldig mange som tror dette vistnok..

Jeg vet ikke hva jeg tror, men en "beiler" fikk hakeslepp når han så meg for første gang...

Han mener vi har hatt et glødende kjærlighetsliv tidligere og at hvis vi kommer sammen igjen i dette liv så blir det for alltid..

Mange mener dette er psyko...men det forundrer meg at han mener det ennå hvis det er et sjekketriks...

Så han for første gang i mars tenker jeg og jeg har ikke "tatt imot hans beiling"...

Han mener også å sanndrømme og kunne se ol.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85302-et-liv-f%C3%B8re-dette/#findComment-463859
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...