Gå til innhold

Hva er vitsen med å oppføre seg sånn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

32

• Vincent

6

• Dorthe

6

• spirito

6

Mest aktive i denne tråden

Dette er dessverre ofte tilfelle. Jeg forstår ikke helt den utvekslingen av telefonnummer dersom man ikke har tenkt å ta kontakt.

Du må nok bare komme videre og glemme hele greia. Jeg føler med deg, vet akkurat hvordan du har det.

Dette er dessverre ofte tilfelle. Jeg forstår ikke helt den utvekslingen av telefonnummer dersom man ikke har tenkt å ta kontakt.

Du må nok bare komme videre og glemme hele greia. Jeg føler med deg, vet akkurat hvordan du har det.

Og jeg forstår ikke hvorfor han spør meg om vi ses igjen, når han ikke vil se meg...?

Annonse

Gjest Lady Starlight

Kjære deg...

Ikke send noenting eller gjør NOE før HAN gjør noe. Driv med andre ting og snakk med en god venn i mellomtiden. Så slipper du å sitte alene for da kommer tankene og fristelser. Og det vil skje når tiden er inne at enten han svinner vekk eller tar KONTAKT ;o)

Og jeg forstår ikke hvorfor han spør meg om vi ses igjen, når han ikke vil se meg...?

Det har jeg aldri forstått heller. Men dersom det var alkohol med i bildet, jeg har ikke lest om det før, kan det farge situasjonen.

Dessuten er det sant at menn ikke har tidsperspektiv. De synes de er flinke hvis de allerede ringer/sender SMS etter 14 dager. Det er vi som vil ha kontakt øyeblikkelig og ikke greier å tenke på noe annet. Og blir triste. Så det er kanskje fremdeles håp :o)

Det har jeg aldri forstått heller. Men dersom det var alkohol med i bildet, jeg har ikke lest om det før, kan det farge situasjonen.

Dessuten er det sant at menn ikke har tidsperspektiv. De synes de er flinke hvis de allerede ringer/sender SMS etter 14 dager. Det er vi som vil ha kontakt øyeblikkelig og ikke greier å tenke på noe annet. Og blir triste. Så det er kanskje fremdeles håp :o)

Men det er da normalt å svare når man får en sms??

Det var alkohol med i bildet, men jeg skal love deg at han var klinkende edru da han spurte om han ville få seg meg igjen...

Ulv I Faarikaal

Mannfolk er ikke så nøye på det å svare raskt...slapp av, det kommer nok! Kanskje han går og pønsker ut noe pent å skrive?

Og når han svarer er hun sur for at han ikke svarte fort nok ? Jeg tror jeg ville svart at jeg er opptatt og kommer tilbake med noe mer.

Annonse

Hvor lang tid har det gått da, siden du sendte SMS'en?

Til påminnelse bare, før du svartmaler alt....jeg har glemt mobiltelefonen min avslått i dagesvis før jeg kommer på det. Folk som da har sendt meg SMS, har dessverre måttet vente en stund på svar da.

Dessuten er mange syke nå midtvinters, regner med at det er litt kjølig og vinter i Danmark også. Kanskje han våknet med influensa i dag?

Det er mange grunner til at han ikke har svart enda! Ikke fortvil! Og du, må man bruke landkode for å sende SMS til en danske mobil...? I så fall, gjorde du det?

Men det er da normalt å svare når man får en sms??

Det var alkohol med i bildet, men jeg skal love deg at han var klinkende edru da han spurte om han ville få seg meg igjen...

Ja mellom venner er det det.

Men hvis det er noe annet på gang kan det hende han har ombestemt seg.

Noen ganger tror jeg gutter bare spør fordi de tror vi forventer at de skal spørre.

Men dette vet nok guttene på DOL mer om enn meg.

Til påminnelse bare, før du svartmaler alt....jeg har glemt mobiltelefonen min avslått i dagesvis før jeg kommer på det. Folk som da har sendt meg SMS, har dessverre måttet vente en stund på svar da.

Dessuten er mange syke nå midtvinters, regner med at det er litt kjølig og vinter i Danmark også. Kanskje han våknet med influensa i dag?

Det er mange grunner til at han ikke har svart enda! Ikke fortvil! Og du, må man bruke landkode for å sende SMS til en danske mobil...? I så fall, gjorde du det?

Har brukt landskode, og han har fått den vet jeg, for jeg har på leveringsrapport

2 timer siden nå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...