Sofline Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Trodde det var flere dager. Jeg så han sist på lørdag da.... 0 Siter
molli Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 2 timer siden nå 2 timer? Det er jo ingenting, kjære deg. Du kan slutte å gråte, og le av lettelse i stedet. Hva om han sitter i middag hos foreldrene sine, og snakker med en døvhørt gammal oldemor? Som sagt, det kan være millioner av grunner til at man ikke rekker å svare på en SMS med det samme. Kanskje han sitter i bilen og kjører, og ikke har hørt den? Kanskje han har lagt mobilen i lomma i jakken, og ikke hører at det piper i jakka, for han har volumet på tv'en så høyt på? 0 Siter
spirito Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Tid til hva? Å svare vel... Slapp av, kjære deg :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 2 timer siden nå 2 timer er ikke så mye da kjære deg !! Han kan sitte i møte , være på trening , sitte i kø - og sikkert en 1000 andre grunner. Men skulle du ikke få svar så kan du godt ringe - evnt. gi faen. Så lenge han ikke svarer (innen i morgen sånn ca. ) så er han nok ikke interessert allikevel. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Å svare vel... Slapp av, kjære deg :-) Det tar da vel ikke sååååå lang tid vel....? Eller kunne du finne på å bruke så lang tid? 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 2 timer er ikke så mye da kjære deg !! Han kan sitte i møte , være på trening , sitte i kø - og sikkert en 1000 andre grunner. Men skulle du ikke få svar så kan du godt ringe - evnt. gi faen. Så lenge han ikke svarer (innen i morgen sånn ca. ) så er han nok ikke interessert allikevel. Jeg fatter bare ikke hvorfor han skulle spørre om vi ville ses igjen...... *lure, lure lure* "#¤#%*§*/-/"@# 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Jeg så han sist på lørdag da.... Ta det med ro. Du bør ikke begynne å stresse før i slutten av neste uke 0 Siter
spirito Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Det tar da vel ikke sååååå lang tid vel....? Eller kunne du finne på å bruke så lang tid? To timer??? Det er jo ikkeno! Jeg har fått meldinger jeg har svart på etter mange dager, kun fordi jeg har grublet på hva jeg skulle skrive :-) 0 Siter
spirito Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Jeg fatter bare ikke hvorfor han skulle spørre om vi ville ses igjen...... *lure, lure lure* "#¤#%*§*/-/"@# Kanskje fordi han ville se deg igjen? 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Kanskje fordi han ville se deg igjen? Hvorfor svarer han da ikke....??? 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Ta det med ro. Du bør ikke begynne å stresse før i slutten av neste uke Hvorfor ikke? 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Jeg venter også på sms. Livet var enklere før denne hypertilgjengeligheten vi er slaver av nå til dags. Blir jo noiete av ingenting, jo. 0 Siter
Vincent Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Jeg har selvsagt lest tråden nedover. Hadde han sett hvor desperat og ute av kontroll du er, etter to til tre timers venting, - hadde jeg, og sikkert fler med meg, kviet meg for å ha kontakt med deg. Du viser ikke akkurat en helt god side av deg selv... 0 Siter
spirito Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Hvorfor svarer han da ikke....??? Fordi han driver med noe, eller pønsker ut et søtt svar. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Jeg har selvsagt lest tråden nedover. Hadde han sett hvor desperat og ute av kontroll du er, etter to til tre timers venting, - hadde jeg, og sikkert fler med meg, kviet meg for å ha kontakt med deg. Du viser ikke akkurat en helt god side av deg selv... Nei, det vet jeg godt, men det kan jo ikke han se, kan han vel???? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Hvorfor ikke? Det er det med tidsperspektivet da vet du ). Lykke til, hadde nesten blitt forbauset dersom han hadde svart allerede. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Skrevet 9. desember 2002 Det er det med tidsperspektivet da vet du ). Lykke til, hadde nesten blitt forbauset dersom han hadde svart allerede. Hvorfor hadde du blitt forbauset over det? 0 Siter
Vincent Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Nei, det vet jeg godt, men det kan jo ikke han se, kan han vel???? Er du sikker? De fleste på DOL pleier å være såvel mottaker som avsender. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Hvorfor hadde du blitt forbauset over det? Da kunne du jo innbille deg at han var interessert og det ville være farlig. Nei, helt ærlig, 2 timer er blånbær. Slapp av og ikke tenk mer på det. Du hører sikkert fra ham eller så gjør du det ikke. Det kan forresten ta lang tid med SMS til og fra utlandet. 0 Siter
tiliti Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 2 timer siden nå Så ustabilt som sms-funksjonen tidvis er kan det godt gå gjerne 12 timer før han mottar den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.