Gå til innhold

Hva er vitsen med å oppføre seg sånn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

32

• Vincent

6

• Dorthe

6

• spirito

6

Mest aktive i denne tråden

2 timer siden nå

2 timer? Det er jo ingenting, kjære deg. Du kan slutte å gråte, og le av lettelse i stedet. Hva om han sitter i middag hos foreldrene sine, og snakker med en døvhørt gammal oldemor?

Som sagt, det kan være millioner av grunner til at man ikke rekker å svare på en SMS med det samme.

Kanskje han sitter i bilen og kjører, og ikke har hørt den?

Kanskje han har lagt mobilen i lomma i jakken, og ikke hører at det piper i jakka, for han har volumet på tv'en så høyt på?

2 timer siden nå

2 timer er ikke så mye da kjære deg !! Han kan sitte i møte , være på trening , sitte i kø - og sikkert en 1000 andre grunner.

Men skulle du ikke få svar så kan du godt ringe - evnt. gi faen. Så lenge han ikke svarer (innen i morgen sånn ca. ) så er han nok ikke interessert allikevel.

2 timer er ikke så mye da kjære deg !! Han kan sitte i møte , være på trening , sitte i kø - og sikkert en 1000 andre grunner.

Men skulle du ikke få svar så kan du godt ringe - evnt. gi faen. Så lenge han ikke svarer (innen i morgen sånn ca. ) så er han nok ikke interessert allikevel.

Jeg fatter bare ikke hvorfor han skulle spørre om vi ville ses igjen......

*lure, lure lure*

"#¤#%*§*/-/"@#

Annonse

Det tar da vel ikke sååååå lang tid vel....?

Eller kunne du finne på å bruke så lang tid?

To timer??? Det er jo ikkeno!

Jeg har fått meldinger jeg har svart på etter mange dager, kun fordi jeg har grublet på hva jeg skulle skrive :-)

Jeg har selvsagt lest tråden nedover.

Hadde han sett hvor desperat og ute av kontroll du er, etter to til tre timers venting, - hadde jeg, og sikkert fler med meg, kviet meg for å ha kontakt med deg.

Du viser ikke akkurat en helt god side av deg selv...

Annonse

Jeg har selvsagt lest tråden nedover.

Hadde han sett hvor desperat og ute av kontroll du er, etter to til tre timers venting, - hadde jeg, og sikkert fler med meg, kviet meg for å ha kontakt med deg.

Du viser ikke akkurat en helt god side av deg selv...

Nei, det vet jeg godt, men det kan jo ikke han se, kan han vel????

Hvorfor hadde du blitt forbauset over det?

Da kunne du jo innbille deg at han var interessert og det ville være farlig.

Nei, helt ærlig, 2 timer er blånbær. Slapp av og ikke tenk mer på det. Du hører sikkert fra ham eller så gjør du det ikke.

Det kan forresten ta lang tid med SMS til og fra utlandet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...