Gå til innhold

Hva er vitsen med å oppføre seg sånn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

32

• Vincent

6

• Dorthe

6

• spirito

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Du sitter der og griner og griner!?! HalloO??? Makan til hysterisk jente har jeg da aldri møtt. Håper du slipper å få _ordentlig_ motgang i livet ditt, for det tror jeg ikke du kommer til å takle hvis en sånn filleting får deg til å ligge og tute.

Og så etter to timer...Hjelpe og trøste.

Da kunne du jo innbille deg at han var interessert og det ville være farlig.

Nei, helt ærlig, 2 timer er blånbær. Slapp av og ikke tenk mer på det. Du hører sikkert fra ham eller så gjør du det ikke.

Det kan forresten ta lang tid med SMS til og fra utlandet.

Det har du forsåvidt rett i (det første)

Men jeg sender omtrent halvparten av alle mine sms til Danmark, og det har aldri vært problem at de bruker lang tid på å komme frem..

Du sitter der og griner og griner!?! HalloO??? Makan til hysterisk jente har jeg da aldri møtt. Håper du slipper å få _ordentlig_ motgang i livet ditt, for det tror jeg ikke du kommer til å takle hvis en sånn filleting får deg til å ligge og tute.

Og så etter to timer...Hjelpe og trøste.

Okay, jeg griner ikke nå mer da...

Men hva vet du om hva jeg har opplevd av motgang i livet? Kanskje dette ikke er noen filleting for meg....

Jeg har kjent denne fyren en stund og er om ikke annet skuffet over ham, for jeg ville ikke trodd han skulle oppføre seg sånn... vet også at våre andre felles bekjente ville synes det er litt merkelig...

I fare for å kalle deg hjernedød avstår jeg fra å svare eller kommenterere denne tåden ytterligre enn å ønske deg en fortsatt god kveld.

Hvis du hadde lest denne tråden hadde du fått vite at han er dansk... hva skulle han ha på DOL å gjøre? og han kjenner dessuten ikke nicket mitt...

En god kveld til deg også!:-)

Annonse

Han mente nok ikke det han sa, ellers så hadde han nok svart deg på sekundet.

Ps. Jeg håper for din egen skyld at du bare kødder.

Dette må være kødd. Det er sikkert løva som kjeder seg. Det er denne typen innlegg _jeg_ pleier å skrive når jeg kjeder meg, men denne gangen er det ikke meg, altså. Hehe.

Dette må være kødd. Det er sikkert løva som kjeder seg. Det er denne typen innlegg _jeg_ pleier å skrive når jeg kjeder meg, men denne gangen er det ikke meg, altså. Hehe.

Nei, det er nok ikke løva som kjeder seg...

Hvis du har interesse av å ljuge så værsågod, men det gidder jeg ikke bruke tid på.. har andre måter å få oppmerksomhet på (i mitt liv utenfor DOL)

Jeg har en stygg tendens til å glemme telefonen på badet/soverommet/hjemme etc. Da tar det gjerne timesvis før jeg svarer.

haha... det gjør jeg også.... og folk blir så forbanna når jeg ikke tar telefonen...

vet det er tåpelig, men jeg blir fryktelig frustrert... *fy skam meg* *prøve og ta meg sammen*

Nei, det er nok ikke løva som kjeder seg...

Hvis du har interesse av å ljuge så værsågod, men det gidder jeg ikke bruke tid på.. har andre måter å få oppmerksomhet på (i mitt liv utenfor DOL)

Det er gøy å ljuge. Dessuten hadde Dol vært helt dødt hvis det ikke var for alle nickene mine som sliter med ulike ting og tang;-) Jeg hadde vært meget fornøyd hvis jeg var deg. Bra respons! :-)

Jeg pleier å ljuge til mannfolk jeg møter på byen også. Sier at jeg skal ringe, men tror du jeg gjør det? Neeeeida.

Hehe. Det lukter ugler i mosen her, ja. Jeg er veldig god til å få snusen på ugler og dyr.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...