Gå til innhold

Hva er vitsen med å oppføre seg sånn?

Anbefalte innlegg

Det er gøy å ljuge. Dessuten hadde Dol vært helt dødt hvis det ikke var for alle nickene mine som sliter med ulike ting og tang;-) Jeg hadde vært meget fornøyd hvis jeg var deg. Bra respons! :-)

Jeg pleier å ljuge til mannfolk jeg møter på byen også. Sier at jeg skal ringe, men tror du jeg gjør det? Neeeeida.

så er du en liten jævel du... unnskyld uttrykket

Jo takk jeg er fornøyd med responsen, men dette er faktisk sant!!!!

Du må også gjerne lese mitt innlegg om denne fyren noen tråder tilbake...

Det ligger også bilde av ham på internett, hvis du vi ha adressa og se hvem jeg snakker om...

er dårlig til å ljuge jeg, glemmer alltid hva jeg har sagt og driter meg ut senere på det når jeg ikke husker.... dumt!!!

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

32

• Vincent

6

• Dorthe

6

• spirito

6

Mest aktive i denne tråden

Greit svar det.

Bedre enn en som later som om han vil når han ikke vil.

Hadde han skrevet: "Vi sees nok en gang", så hadde det betydd det samme som "NEI!!!", dog hadde du ikke forstått det og gått og lurt.

Et ærlig og redelig svar, og hvertfall ikke noe å grine over.

Jeg misforsto visst helt.

Trodde han hadde svart "NEI!!!" i forhold til å møte deg, jeg...

Du virker ikke lite hysterisk, nei... Og så 2 timer, da... Makan...

4 timer nå.....

Og hvorfor er det et greit svar å ikke svare? Vet du hvor sårende det er? Jeg ble dumpa på den måten en gang, etter 9 måneder.... ikke særlig greit nei!

Annonse

4 timer nå.....

Og hvorfor er det et greit svar å ikke svare? Vet du hvor sårende det er? Jeg ble dumpa på den måten en gang, etter 9 måneder.... ikke særlig greit nei!

Nei, det er ikke greit ikke å svare om han gjør det bevisst. Det er feigt.

Som jeg skrev så leste jeg innlegget ditt feil. Jeg trodde han hadde svart "NEI!!!" på å ville møte deg igjen. Og det hadde isåfall vært greit.

4 timer trenger ikke å være så mye. Kanskje han sover, kanskje han trener, kanskje han leste meldingen i stad men rakk ikke å svare på den der og da, for så å glemme den...

Fort gjort...

Dere har knapt rotet (så vidt jeg har forstått...) så jeg ser uansett ikke helt problemet ditt. Han har ingen forpliktelser til deg. Har han vel?

Er du for øvrig sikker på at du har fått riktig nummer? Hehe, det er et velkjent triks å gi ut sitt nummer med en marginal feil, f.eks. med en 8 i stedet for en 7 som siste siffer. Det er en troverdig feil, og ofte brukt :)

Okay, jeg griner ikke nå mer da...

Men hva vet du om hva jeg har opplevd av motgang i livet? Kanskje dette ikke er noen filleting for meg....

Jeg har kjent denne fyren en stund og er om ikke annet skuffet over ham, for jeg ville ikke trodd han skulle oppføre seg sånn... vet også at våre andre felles bekjente ville synes det er litt merkelig...

At det hele er litt merkelig er jeg enig i.

Men da først og fremst din reaksjon. Hvis jeg hadde vært han, ville jeg vært svært betenkt med å involvere meg i noen som overreagerer så til de grader etter 2 (!) timer.

Hvordan vil du da reagere på noe mer alvorlig?

Jeg ville i hvert fall ikke tatt på meg et slikt "ansvar" som det må være å bli involvert i et forhold med deg - og slik vet jeg at de fleste andre ville tenkt.

Har du forsøkt å sette deg inn i hans ståsted, og forsøkt å finne ut av hvordan han opplever det?

Han har tross alt ikke ansvaret for deg - og vil neppe ha det. Det ansvaret er ditt.

Mvh

Men da først og fremst din reaksjon. Hvis jeg hadde vært han, ville jeg vært svært betenkt med å involvere meg i noen som overreagerer så til de grader etter 2 (!) timer.

Jeg ville i hvert fall ikke tatt på meg et slikt "ansvar" som det må være å bli involvert i et forhold med deg - og slik vet jeg at de fleste andre ville tenkt.

Har du forsøkt å sette deg inn i hans ståsted, og forsøkt å finne ut av hvordan han opplever det?

Han har tross alt ikke ansvaret for deg - og vil neppe ha det. Det ansvaret er ditt.

Mvh

ehem... så vet han faktisk ikke hvordan jeg jeg hadde det/oppførte meg... og jeg har bare opplevd den samma rekka så utrolig mange ganger før, gutter som later som om de bryr seg men som så aldri lar høre fra seg...

Han har aldri sett den siden av meg og kommer aldri til å gjøre det heller! Ingen andre heller for den saks skyld!

Det virker dessuten kanskje sterkere enn det var sånn som jeg beskrev det... jeg må innrømme jeg har reagert kraftigere (mye kraftigere) på ting (som er verre).

Har du noen gang vært skikkelig forelsket noen gang eller noen gang blitt dumpet uten å vite hvorfor, bør du skjønne litt...

Mvh

Han vet IKKE noe om hvordan jeg har oppført meg eller reagert når han ikke har vært der, skjønner du vel.... fra hans ståsted er jeg ingen annen enn jeg alltid har vært for ham...

ehem... så vet han faktisk ikke hvordan jeg jeg hadde det/oppførte meg... og jeg har bare opplevd den samma rekka så utrolig mange ganger før, gutter som later som om de bryr seg men som så aldri lar høre fra seg...

Han har aldri sett den siden av meg og kommer aldri til å gjøre det heller! Ingen andre heller for den saks skyld!

Det virker dessuten kanskje sterkere enn det var sånn som jeg beskrev det... jeg må innrømme jeg har reagert kraftigere (mye kraftigere) på ting (som er verre).

Har du noen gang vært skikkelig forelsket noen gang eller noen gang blitt dumpet uten å vite hvorfor, bør du skjønne litt...

Joda - jeg skjønner i grunnen mye av det du skriver, og har nok en del erfaring selv.

Men jeg har lært av mine erfaringer - og forandret sider ved meg selv som ikke har vært bra, i stedet for å forvente at andre skal tilpasse seg mine dårlige sider.

Mvh

Joda - jeg skjønner i grunnen mye av det du skriver, og har nok en del erfaring selv.

Men jeg har lært av mine erfaringer - og forandret sider ved meg selv som ikke har vært bra, i stedet for å forvente at andre skal tilpasse seg mine dårlige sider.

Mvh

Jeg forventer heller ikke at andre skal tilpasse seg mine dårlige sider. Jeg lar rett og slett være å vise mine dårlige sider til andre!

Annonse

Akkurat DET er et definisjonsspørsmål. Evne til engasjement kan jo også være en god side. Heller det enn kald fisk.

"Alt med måte" er det noe som heter - for det "ekstreme" er vanligvis noe som best passer når det ikke involverer andre enn deg selv.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...