Gå til innhold

Hjelp! Venninna mi vil ha en veldig spesiell gave..

Anbefalte innlegg

Gjest kristinee83

Venninna mi er litt vanskelig! Hun vil ha en helt spesiell gave, ikke noe sånn vanlig som de andre venninnene mine ønsker seg, som undertøy, klær, pynteting, smykker osv..

Problemet er at hun ikke vil si hva hun mener..

Hun er den beste venninna mi, og jeg vil så gjerne kjøpe noe som hun blir glad for!

Når jeg spurte hva en spesiell gave ville si, sa hun at d var noe som bare hun kunne få av meg.. Noe som hun kunne ha for alltid (helst), og som hun kunne huske meg ved. Noe hun kan tenke på meg for hver gang hun ser på d..

Hun tar vennskapet vårt veldig seriøst, og setter d svært høyt..

Hun sa d kunne vært feks et bilde jeg hadde tatt av meg selv hos fotograf, i svart\hvitt, som jeg rammet inn og skrev en søt hilsning til henne på..

Eller feks et smykke der jeg graverte inn noen helt spesielle ord til henne..

Men jeg vet ikke..

Vil ikke ta bilde av meg selv, og smykker er vanskelige når d gjelder henne... smykkene hun bærer, er nesten bare "opp-ned-kors"...

Uff..trenger virkelig hjelp her!!

D hun sa var bare noen eksempler... men jeg har ikke så mye fantasi akurat..

Noen som vet hva jeg kan gi? eller vet en plass på internett der jeg kan handle noe helt spesielt til henne?

mvh kristine;)

Fortsetter under...

Gjest Anonymusa

Det første som slår meg er at den venninna di virker passe kravstor og selvopptatt??

Ding ding?? PRIS på bilder hos fotograf og smykker med gravering da?! Får litt følelsen av at hun vil føle seg spesiell og "trenger" en gave som bygger opp under hennes ego, som et "trofé". Kjente ei slik jente, hun "samlet" på slike ting fra alle de gooode vennene hennes..som gikk på rundgang etter som hun melket dem tomme. Litt Charlotte i Hotel Cæsar liksom. Ble kvalm jeg.

Hva hadde skjedd om du hadde gitt henne en vanlig gave da? Hadde hun blitt stille og gradvis kutta deg ut tro? Har dere vært bestevenner i mer enn ett år??

Er ikke meningen å være kritisk hvis hun virkelig virkelig er en super jente (og ikke bare virker sånn), men det er noe som skurrer når ei venninne kommer og ønsker seg så alvor til gaver. Et hyggelig, forseggjort og personlig kort sammen med en helt vanlig liten pakke bruker da å holde i lange baner. Hvis dere ikke har vært bestevenner så lenge, kan du vente til neste år med å legge så mye i det, for å se om hun er der enda ;)

Gjest kristinee83

Det første som slår meg er at den venninna di virker passe kravstor og selvopptatt??

Ding ding?? PRIS på bilder hos fotograf og smykker med gravering da?! Får litt følelsen av at hun vil føle seg spesiell og "trenger" en gave som bygger opp under hennes ego, som et "trofé". Kjente ei slik jente, hun "samlet" på slike ting fra alle de gooode vennene hennes..som gikk på rundgang etter som hun melket dem tomme. Litt Charlotte i Hotel Cæsar liksom. Ble kvalm jeg.

Hva hadde skjedd om du hadde gitt henne en vanlig gave da? Hadde hun blitt stille og gradvis kutta deg ut tro? Har dere vært bestevenner i mer enn ett år??

Er ikke meningen å være kritisk hvis hun virkelig virkelig er en super jente (og ikke bare virker sånn), men det er noe som skurrer når ei venninne kommer og ønsker seg så alvor til gaver. Et hyggelig, forseggjort og personlig kort sammen med en helt vanlig liten pakke bruker da å holde i lange baner. Hvis dere ikke har vært bestevenner så lenge, kan du vente til neste år med å legge så mye i det, for å se om hun er der enda ;)

du har kanskje litt rett i d du sier om henne..men..vil bare gi henne d beste..

HAr bare vært venninner i et år..

Men hun stiller opp for meg uansett hva liksom.. har hatt en del problemer, som hun har hjulpet meg med..såh..vil bare vise henne at jeg er svært takknemli for å ha henne her...

mvh kristine

Kjøp et glassfat, og mal med glassmaling som du brenner i stekeovnen hjemme, og skriv et lite dikt du synes passer for henne. Det blir jo personlig, evnt med ditt og hennes navn på.

selv kjøpte jeg et lite armbånd til min venninne engang, med hennes navn på en plate, også mitt under samme plata, populært og veldig personlig. Betalte sikkert 150 kroner tilsammen. Ikke alltid at gravering er så dyrt.

En liten "nøkkelring" med plass for bilder..et av deg på ene siden og et av dere på den andre, eller omvendt.

og til sist...et krus e.l med bilde av dere to på, hvor du kan ha tekst ved siden, skriv ned et felles minne eller noe. (du får kjøpt på vgnett bla hvis du har digitale bilder)

Gjest juliussen

Men hun stiller opp for meg uansett hva liksom.. har hatt en del problemer, som hun har hjulpet meg med..såh..vil bare vise henne at jeg er svært takknemli for å ha henne her...

mvh kristine

Er hun forelsket i deg, kanskje ?

Annonse

Jeg fikk samme følelsen her. Jeg syns dette var en urimelig "krav" til julegave. Hun burde ikke fått noe i det hele tatt syns jeg!

Gjest ikke underskrevet

Er hun forelsket i deg, kanskje ?

Akkurat samme tanken hadde jeg.

Dessuten setter man jo ikke krav til julegaver, Man kan ikke forlange å få noe spesiellt som man skal huske en person for. Men man husker et menneske uansett for den det har vært.Og man trenger ingen dyre spesielle gaver for å huske, et kort kan være nok. Men man ber ikke om det.

Har du noen bilder av deg og henne sammen?

Hvorfor ikke lage en montasje med slike bilder? Skriv tekst til bildene og ha en pen ramme til det hele. En gave som er personlig og ikke for dyr.

Det er i alle fall en gave som jeg ville ha satt pris på. Og der fikk jeg selv en ide til neste års julegaver :D

Gjest anonymusa

mvh kristine

Da venter du til neste år med å gi henne noe så forseggjort - hvis hun fremdeles ER der!!!

Sjansen er stor for at hun er en som driver kynisk utskifting av bestevenner. De pleier ofte å ofre "alt" og stille opp "SÅÅ MYE".. og så kan de kalle deg utakknemlig hvis du ikke stiller opp på deres urimelige store krav i gjengjeld!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...