Gå til innhold

Jøss. Sykling funker!

Anbefalte innlegg

For en stund siden etterlyste jeg gode råd her for å komme i bedre form og gå ned litt i vekt. Kjøpte treningssykkel og har syklet en halvtime annenhver dag. Og jeg har gått en times tur. Fettet ser ut til å renne bort sammen med svetten. Har gått ned fem kilo på fire uker. Og blodtrykket har godt ned. Endelig noe som funker. Takk skal dere ha!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85384-j%C3%B8ss-sykling-funker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefint for deg, gratulerer!!

Hvor langt har du syklet på den halvtimen? Har du tungt/lett gir? De dagene du ikke har syklet, er det da du har gått på tur istedet?

(Begynner å planlegge et nytt liv etter jul!)

mvh

Jeg sykler 10 kilometer med liten belastning. Går de dagene jeg ikke sykler, men noen dager begge deler. Viktig åkomme inn i en rytme. Sett igang. Når jeg greier det, gjør ALLE andre det.

Annonse

Det kan jeg også skrive under på!

Jeg kjøpte meg ergometersykkel for nesten en mnd siden, og har siden det syklet sju kilometer pr.dag i snitt, fordelt på 3-4 ganger i uka. Sykler mens jeg ser på favorittseriene mine på TV, det er så greit som bare det.

Anbefales på det sterkeste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...