Gå til innhold

Oj, så dum jeg er.....(Mensa-test)

Anbefalte innlegg

Moret meg litt med en IQ-test på nettet, visstnok en slik de bruker i De Glupes Klubb (Mensa).

Da er det konstatert da, jeg er visst mindre smart:-)

"Mensa-test

10 poeng av 43 mulige.

Slike oppgaver er neppe din sterke side. "

http://www.start.no/quiz/2001/10/03-4143.html

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85392-oj-s%C3%A5-dum-jeg-ermensa-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Chloe

5

• conan

4

• molli

3

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke du som er dum, det er disse Mensa folkene som virkelig tror at en iq test forteller hvor intelligent man er. Hvis disse Mensa folkene virkelig hadde vært så intelligent som de tror de er, så hadde de skjønt at sånne tester kan man ikke bruke til noe.

Det er ikke du som er dum, det er disse Mensa folkene som virkelig tror at en iq test forteller hvor intelligent man er. Hvis disse Mensa folkene virkelig hadde vært så intelligent som de tror de er, så hadde de skjønt at sånne tester kan man ikke bruke til noe.

Åh, jeg tok det ikke så alvorlig. Det er mange former for intelligens, og jeg tar det ikke så ille opp at jeg ikke ser hvilke streker og figurer som passer sammen:-)

En slik test forteller fint lite.

Du var vel ikke trøtt eller uopplagt da du tok den ;o)

Jeg var ganske trøtt,ja, satt med kaffekoppen foran PC'en og bare gjettet vilt:-)

Uansett, jeg tar den type test med et skuldertrekk, jeg...! :-) Føler meg akkurat så glup at jeg trives med det. *he.he*

Men ojsann.... kanskje det bare betyr at jeg er for dum til å skjønne at jeg er dum???? :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Mensa-test

38 poeng av 43 mulige.

Over middels for Mensa-medlemmer. Bra! Du kan sikkert lage en slik test selv."

Er det noen som har brukt for en smart og snart arbeidsløs finansmann?? :-)

De trenger smarte fendere på danskebåten.

Ulv I Faarikaal

Testen viser hvor flink du er til å løse SLIKE oppgaver. Krokodilla er så intelligent at den har overlevd i 200 mill år, men den klarer sikkert ikke disse oppgavene, men vil heller ete dem. Vi er så intelligente at vi klarer å ødelegge planeten vi lever på !

Ulv I Faarikaal

"40 poeng av 43 mulige.

Over middels for Mensa-medlemmer. Bra! Du kan sikkert lage en slik test selv."

Er det i det hele tatt smart å legge ut svarene fra en slik test?

;o)

Janteloven slår til og de fryses ut fra alle julebord i et utall år. Det er sosialt best å være dum.

Testen viser hvor flink du er til å løse SLIKE oppgaver. Krokodilla er så intelligent at den har overlevd i 200 mill år, men den klarer sikkert ikke disse oppgavene, men vil heller ete dem. Vi er så intelligente at vi klarer å ødelegge planeten vi lever på !

Jeg er så dum at jeg ikke har vinger, jeg. Det hadde jo selvsagt vært mye smartere. Tenk bare på bensinutgifter og forurensing!

;o)

Annonse

Jeg var ganske trøtt,ja, satt med kaffekoppen foran PC'en og bare gjettet vilt:-)

Uansett, jeg tar den type test med et skuldertrekk, jeg...! :-) Føler meg akkurat så glup at jeg trives med det. *he.he*

Men ojsann.... kanskje det bare betyr at jeg er for dum til å skjønne at jeg er dum???? :-)

Du er unnskyldt når du sitter med en kaffekopp foran deg ;-)

Jeg ble nå eklært dum : 18 av 30 ;-(

PS. jeg var ikke trøtt.

Ulv I Faarikaal

*lol*

Godt jeg slipper slike julebordtragedier, da!

Jeg trente litt på "mensatestene" før jeg kom på sesjon før militæret i 1978. Resultatet på testen var så bra at obersten som var ansvarlig ble _mektig_ imponert. Ved å øve litt klarte jeg å ca doble resultatet.

Ulv I Faarikaal

Det hørs ut som en deilig og bedagelig jobb i et internasjonalt jeg-set miljø med gode mulighter for å handle kvoten, og der jeg får virkelig benyttet mine evner og erfaringer... :-D

Du kommer litt melom barken og veden da, eller båten og brygga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...