Gå til innhold

Oj, så dum jeg er.....(Mensa-test)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Chloe

5

• conan

4

• molli

3

Mest aktive i denne tråden

Du er unnskyldt når du sitter med en kaffekopp foran deg ;-)

Jeg ble nå eklært dum : 18 av 30 ;-(

PS. jeg var ikke trøtt.

Mener det stod at 18 var bra, men ikke godt nok. Er på jobb, så jeg hadde flere avbrudd og neppe 25 effektive minutt.

Ulv I Faarikaal

Jeg er så dum at jeg ikke har vinger, jeg. Det hadde jo selvsagt vært mye smartere. Tenk bare på bensinutgifter og forurensing!

;o)

Når vi ser en knøttliten edderkopp spinne et meget avansert nett, lurer mange på om vi er så intelligente likevel. Den kan til og med kjapt resonnere fram at det lønner seg å forsterke nettet akkurat der det dukker opp mest fangst ! Den spinner et nytt nett hver natt, og forsterkningen dukker opp eksakt der den fant siste fangst.

Annonse

Kvinner kan prøve i den premenstruelle perioden og faktisk få vesentlig høyere uttelling i tester med f eks språk og matematikk.

Stort sett bruker de da hue til å pønske ut avansert faenskap :-)

Fint at jeg har mensen når jeg har eksamen da.

Gjest Surrealis

Mennesker med lav tankekapasitet gjør oftest dårlig score på IQ-tester, og tenderer å klare seg dårligere i hverdagslivet enn andre (med høyere kapasitet).

Til en total IQ-test er den testen du har tatt bare en liten del av helheten. Likevel handler menneskelig intelligens primært om evne til problemløsning, noe denne testen er med på å berøre. Ut over det er forskere og fagfolk uenige hvorvidt man skal trekke inn temaer som f.eks. sosial intelligens, musikalitet, motorikk osv.

Annonse

Mennesker med lav tankekapasitet gjør oftest dårlig score på IQ-tester, og tenderer å klare seg dårligere i hverdagslivet enn andre (med høyere kapasitet).

Til en total IQ-test er den testen du har tatt bare en liten del av helheten. Likevel handler menneskelig intelligens primært om evne til problemløsning, noe denne testen er med på å berøre. Ut over det er forskere og fagfolk uenige hvorvidt man skal trekke inn temaer som f.eks. sosial intelligens, musikalitet, motorikk osv.

musikalitet? =musikalsk ?

Hmm.. men jeg fikk mensen i går og har helgeeksamen til helgen. Da burde jo sjansene være ganske gode.

:0)

Bare så det er sagt, altså.

M.a.o er sjansene dårligere nå. I følge UIF burde du ha hatt eksamen forrige uke.

Eventuellt hatt mensen litt oftere!

;o)

Kvinner kan prøve i den premenstruelle perioden og faktisk få vesentlig høyere uttelling i tester med f eks språk og matematikk.

Stort sett bruker de da hue til å pønske ut avansert faenskap :-)

Så det er derfor jeg bare fikk 18 poeng på denne testen, jeg har nettopp hatt mensen,EMS.

M.a.o er sjansene dårligere nå. I følge UIF burde du ha hatt eksamen forrige uke.

;o)

Oj, søren. Det burde jeg ha visst. Men jeg har jo nettopp hatt eksamen også. Så jeg tror jeg er helgradert. Ettersom alle eksamnene mine er over en måned.

Ulv I Faarikaal

;o)

Tenkte ikke nå, du har selvsagt rett. Skrivefeil. Jeg vet jo når _det_ inntreffer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...