Gjest Rulte Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Liker du å se på tegnefilmer? 0 Siter
spirito Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Kommer helt an på. Sånne litt nyere tegnefilmer (scooby doo og sånt møkk) orker jeg ikke tanken på engang, mens de gamle Disney-filmene elsker jeg! Der hvor Donald har langt nebb :-) De nye Disney spillefilmene er også fine, jeg liker Tarzan godt. Så den på kino faktisk (og jeg gråt på slutten, hehe) ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Nei, i grunnen ikke. Bare på julaften. 0 Siter
Rubia Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Det blir nok både og...har jo to barn i huset så det blir jo litt sånt her da... Det som facinerer meg med de er de utrolig flotte tegningene, utrykkene de har etc. Ant. forde tegning var min sterke side i skoletia... Filmer som Toy Story...Monsterbedriften etc er fantastiske filmer synes jeg og vi koser oss veldig med de.. 0 Siter
naiv Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Kun på juleaften mens jeg venter på nissen. 0 Siter
tonie Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Kun på juleaften mens jeg venter på nissen. Du også, kjære?:-) PS: Venter fortsatt på svar angående hvem du minner om av vesen. Hehe. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Nei, kun de derre på julaften. Jeg liker heller ikke tegneserier unntatt Tommy & Tigern. 0 Siter
naiv Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Du også, kjære?:-) PS: Venter fortsatt på svar angående hvem du minner om av vesen. Hehe. Hehe. Det er vanskelig å se seg selv fra utsiden og gi et objektivt svar. Jeg er i alle fall ganske direkte, liker ikke så mye snikksnakk - og så flyr det en djevel i meg av og til :-) Må tenke litt til hvis du forlanger en kjent person jeg kan sammenlignes med :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Elsker det. Favoritten over alle er den gamle klassikeren "Slap Happy Lion" av Tex Averys. Den er fantastisk morsom! 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Elsker det. Favoritten over alle er den gamle klassikeren "Slap Happy Lion" av Tex Averys. Den er fantastisk morsom! Tex Avery er uten tvil kongen! Hans rødhette og ulven er så klassisk som det kan bli! Også Droopy da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.