Gå til innhold

Jul,og mange festkvelder med alkohol, også i julen.

Anbefalte innlegg

lina1365380363

Julebord er populært i julen.

Spesiellt å preike dritt om sjefen sin. (Noen), folk forspiser seg, og kvdelden blir reine fyllakalaset.

Er det moro?

Hvordan har dere som går på disse festene?

Er det flaut å stille på jobb , hvid det har gått gale for aseg.

Er det noen som har spesielle opplevelser derfra?

Nysgjerrige..............

Fortsetter under...

mm.. jeg hadde én greie for mange, mange år siden. Selvsagt blei det mye akevitt og ekte juleøl.. det holdt på å gå galt i en heftig diskusjon med sjefen. Sånn klokka seks om morran. Det er 18-20 år siden jeg var på julebord.

Jeg skugger unna såvel julebord som "uteliv" i desember.

By'n er full av amatørfolk som ikke er ute mer enn to ganger i året. Julebordet og 17. mai.

Har vært på mange julebord, jeg. Men aldri noen som har utartet seg til fyllaslag og slåsskamp med sjefen (verbalt eller ikkeverbalt). Hm. Må hvis gå på feil julebord, jeg ;-)

Eller kanskje det er fordi dem jeg har vært på julebord sammen med er ganske vante "utelivsmennesker" som ikke har behov for å drikke seg av føttene på julebordet?

Vet ikke.

I år skal jeg ikke på "ordentlig" julebord, bare en trivelig middag på byen med mine nære kolleger. Og det blir garantert ingen flatfyll på meg, da jeg for tiden ikke rører alkohol.

mvh

Jeg har vært på en del julebord (og skal på fredag), og det kan gå temmelig livlig for seg. De som baksnakker sjefene er de samme fra gang til gang. Men det er igrunn lite av det. Vi er en sammensveiset gjeng med veldig godt miljø:-)

Det jeg ikke liker med slike arrangement er de som er så beskjedne til vanlig som når de får noen drinker innabords totalt endrer karakter, blir innpåslitne, ekle og/eller kranglete. Jeg hater at folk endrer personlighet. Det er disse som driter på draget.

De fleste blir bare "mer av seg selv" og er morsomme:-)

lina1365380363

Jeg har vært på en del julebord (og skal på fredag), og det kan gå temmelig livlig for seg. De som baksnakker sjefene er de samme fra gang til gang. Men det er igrunn lite av det. Vi er en sammensveiset gjeng med veldig godt miljø:-)

Det jeg ikke liker med slike arrangement er de som er så beskjedne til vanlig som når de får noen drinker innabords totalt endrer karakter, blir innpåslitne, ekle og/eller kranglete. Jeg hater at folk endrer personlighet. Det er disse som driter på draget.

De fleste blir bare "mer av seg selv" og er morsomme:-)

Halloen tigertrollet!

Er helt enig med deg i den totale personlighetsforandringen noen får!

Hater det selv også.

Det beste er at folk er mer eller minder seg selv, og at de koser seg.

Hilsen..........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...