Gå til innhold

Forsøk på bilinnbrudd :-(

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ut en liten kjøretur idag og da så jeg at noen tydelig har forsøkt å bryte seg inn i varebilen min mens den har stått parkert på gårdsplassen her hjemme. Håndtaket til varerommet var brutt av. Jævla drittsekk som har gjort det der! Nå må jeg plundre skikkelig for å få opp døra! :-(

Og så _min_ bil da! Gammel og rusten er den, ikke har jeg noe av verdi inni heller. Bare noe billig postordredritt av en radio som ikke funker. Ikke har jeg penger til nytt dørhåndtak og ikke hadde jeg planer om å spandere noe på bilen nå ettersom jeg skal selge den om et par-tre måneder. Æsj, det er så ergerlig!

Jeg får jo opp døra etter en del plunder og jeg får jo låst den. Men det er greit det, jeg kan klare meg med brukket håndtak, jeg! Må innrømme at jeg blir litt fandenivoldsk når jeg opplever sånt.

Regner med at vedkommende ikke har greid å komme seg inn i bilen fordi dørene var frosset igjen, ser ut som om han har prøvd de andre dørene først. Jeg har pleid å ha på silikon på dørlistene for at de ikke skal fryse igjen, men det slutter jeg med nå. Skal ikke gjøre det enklere enn nødvendig for tjuvradder å komme seg inn. Så får det heller være at jeg må trøble litt selv, da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85459-fors%C3%B8k-p%C3%A5-bilinnbrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...