Gå til innhold

noen som vet om det kommer nye light bruser...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trur du må reise til o`store utland for å smake sånt lissom..tviler på at det kommer til norge i nærmeste framtid..selv om norge faktisk er et brusland, ifølge cocacola (vi er bra og teste nye smaker på, siden vi drikker så mye brus..men det er bare det at vi bare liker det vi er vant til, og ikke nye smaker..)

Jeg smakte coca cola cherry da jeg var i london for en måneds tid siden - grusom!!!

Men er det noen som husker pepsi crystal som var for noen år siden?? Den helt blanke?? Den syns jeg var artig!!

Gjest Novembermom

Pepsi.com er jo ikke en norsk side, så kanskje de ikke har blitt lansert i Norge ennå.

For øvrig så finnes det bare, pepsi, pepsi light, pepsi max og pepsi twist ( som jeg husker i hodet mitt ).

Et lite utsnitt fra pepsi.no:

" Selskapets andre hovedmerker er 7UP, Mountain Dew og Mirinda. Pepsi markedsfører dusinvis av brus i forskjellige innpakninger og størrelser og har fire av de ti bestselgende brusmerker i USA.

I Norge markedsfører Pepsi produktene Pepsi, Pepsi light, Pepsi Max, 7UP og 7UP Light.

De produseres av Ringnes AS som får basiskonsentratet fra Pepsi. "

Så du må kanskje pent vente på de andre sortene til de en dag blir lansert ( hvis de blir det ).

Jeg har iallefall ikke sett noen nye brussorter fra pepsi.

Trur du må reise til o`store utland for å smake sånt lissom..tviler på at det kommer til norge i nærmeste framtid..selv om norge faktisk er et brusland, ifølge cocacola (vi er bra og teste nye smaker på, siden vi drikker så mye brus..men det er bare det at vi bare liker det vi er vant til, og ikke nye smaker..)

Jeg smakte coca cola cherry da jeg var i london for en måneds tid siden - grusom!!!

Men er det noen som husker pepsi crystal som var for noen år siden?? Den helt blanke?? Den syns jeg var artig!!

Og pepsi twist er rågod!

Hehe, jeg var på cafe en gang, der hadde de ikke verken cola eller pepsi twist, så jeg tok pepsi med bittelitt 7up oppi. Det smakte eksakt likt som twist. Mon tro om de har hatt et uhell med smakstilsetningene bare? ;-)

Annonse

Gjest Windsong

Og pepsi twist er rågod!

Hehe, jeg var på cafe en gang, der hadde de ikke verken cola eller pepsi twist, så jeg tok pepsi med bittelitt 7up oppi. Det smakte eksakt likt som twist. Mon tro om de har hatt et uhell med smakstilsetningene bare? ;-)

Det er strenge regler på hva man har lov til å selge av tilsetningsstoffer i Norge. Ta deg en tur til Sverige om du kan, der finnes det mange light varianter.

Jeg er også av dem som irriterer meg over at det finnes så få sorter lightbrus. Jeg er blitt avhengig av cola light og lignende, men hadde jeg hatt fler valgmuligheter hadde kanskje ikke det skjedd.

En del mennesker har fått en presang som heter diabetes (inkludert meg) og da blir det praktisk vanskelig, og lite lurt, å drikke vanlig brus.

Det er strenge regler på hva man har lov til å selge av tilsetningsstoffer i Norge. Ta deg en tur til Sverige om du kan, der finnes det mange light varianter.

Jeg er også av dem som irriterer meg over at det finnes så få sorter lightbrus. Jeg er blitt avhengig av cola light og lignende, men hadde jeg hatt fler valgmuligheter hadde kanskje ikke det skjedd.

En del mennesker har fått en presang som heter diabetes (inkludert meg) og da blir det praktisk vanskelig, og lite lurt, å drikke vanlig brus.

Jeg har en sønn på 5 år som vi oppdaget diabetes type 1 på i sommer.

Det som han og jeg, syns er dumt, er at det ikke finnes light i julebrus og annen "barne"-brus:o(.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...