Gå til innhold

Norton Internet Security 2003 - - Styr unna..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Men hva er det som er galt med den?????

:-)

Med vennlig hilsen

Jeg greier ikke å snakke om det, er fortsatt tårevåt og rød i kinnene...

(selv installert på nyformatert PC endte det med sirup & feilmeldinger. Har formatert på nytt igjen, og lagt inn 2002 versjon, og alt er ren harmoni.) (online.no adsl m/gratis Norton og kan velge mellom forskjellige versj.)

(selv installert på nyformatert PC endte det med sirup & feilmeldinger. Har formatert på nytt igjen, og lagt inn 2002 versjon, og alt er ren harmoni.) (online.no adsl m/gratis Norton og kan velge mellom forskjellige versj.)

Har sjøl NIS 2002..er/var fornøyd..

Men etter en oppdatering hos microsoft, Servicepack (et eller annet) så må jeg deaktivere brannmuren i Norton da jeg er inne på DOL. Jeg får ikke opp hele siden.

D.v.s, jeg får opp lista over innlegg osv, men da får jeg ikke opp det som står å lese i de forskjellige inlegg. (eller omvendt)Sikkert noe med frames å gjøre..

Har du noen forklaring på hvorfor?

Går det an å fjerne denne fordømte servicepack'n tro?? *grubler*

(orker ikke tanken på å formatere)

IE 6.0 Win 2000

Men etter en oppdatering hos microsoft, Servicepack (et eller annet) så må jeg deaktivere brannmuren i Norton da jeg er inne på DOL. Jeg får ikke opp hele siden.

D.v.s, jeg får opp lista over innlegg osv, men da får jeg ikke opp det som står å lese i de forskjellige inlegg. (eller omvendt)Sikkert noe med frames å gjøre..

IE 6.0 Win 2000

Jeg fikk ikke en gang installert servicepacken, manglet noen filer.

Annonse

IE 6.0 Win 2000

Bruker ME, og har ikke noe problemer med 2002. Det skal såvidt jeg har hørt ikke gå ann å avinstallere servicepack's.(?)

Forøvrig så hører det med til historien over med 2003, at jeg også hadde lastet ned alt som var av oppdateringer fra microsoftUpdate. Virker nesten som det kan være med på å skape problemer m.h.t. Norton.

Bruker ME, og har ikke noe problemer med 2002. Det skal såvidt jeg har hørt ikke gå ann å avinstallere servicepack's.(?)

Forøvrig så hører det med til historien over med 2003, at jeg også hadde lastet ned alt som var av oppdateringer fra microsoftUpdate. Virker nesten som det kan være med på å skape problemer m.h.t. Norton.

#Virker nesten som det kan være med på å skape problemer m.h.t. Norton.#

Jepp, det skal være sikkert.. Funka ikke engang å reinnstalere Norton..

#Virker nesten som det kan være med på å skape problemer m.h.t. Norton.#

Jepp, det skal være sikkert.. Funka ikke engang å reinnstalere Norton..

Det er en tommelfinger-regelsom sier at "fungerer ting, så ikke oppdater". Alikevel så har man svake øyeblikk og faller for fristelsen. Håper det er siste gang for meg. :)

Det er en tommelfinger-regelsom sier at "fungerer ting, så ikke oppdater". Alikevel så har man svake øyeblikk og faller for fristelsen. Håper det er siste gang for meg. :)

Ja, har lært nå..

Skylder på brutter'n, det var han som oppdaterte her.. :-(

Tipper han skal få jobben med å formatere også. Må bare få brent ned det som er å spare på..

Men NAV 2003 da, er det brukbart?

Etter noen måneders bruk av NAV 2003 har jeg erfart at

- det ved innkommende mail ikke kommer opp noe vindu som viser at mailen skannes, slik det skjer ved utgående mail. Det får meg til å lure på OM innkommende mail skannes? (det ER haket av for skanning av innkommende mail).

- ved sending av mail med relativt store vedlegg, stopper skanningen noen ganger opp, og det kommer opp en feilmelding som bl.a. sier at mailen ikke kunne sendes. Ved å deaktivere skanningen for utgående mail, går sendingen greit.

Ellers ingen dårlige erfaringer.

Annonse

Jeg har ikke viljestyrke til ikke å oppdatere. Oppdaterer alt........

Hah, slapp å formatere her gitt..

Noe skjedde her i dag, har NIS 2002, men plutselig forsvant hele antivirus'n gitt. Restart hjalp ikke, så jeg avinnstalerte hele NIS, banna og sverta, og hadde det "moro".

Kjørte også regclean(?), og sletta alt jeg kom over...*sint serru*..og la inn NIS på nytt.

Åååååh, nå funker alt på samme måte som før den &%¤#&&¤#servicepack'n jeg trodde jeg hadde fått trøbbel med..

wiiiiii....*koser meg igjen nå*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...