Gå til innhold

Optisk mus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det batterier i optisk mus som har ledning? (PS/2 vs USB?)

Vurderer å kjøpe, men ikke hvis det går med 50-lapp i mnd. i batterier.

Skrevet

Nei, det er ikke batteri i de som har ledning.. de får strøm gjennom maskinen.

Skrevet

Nei, det er ikke batteri i de som har ledning.. de får strøm gjennom maskinen.

Også PS/2 musa? (vet at usb-enheter gjerne får strøm den veien)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Også PS/2 musa? (vet at usb-enheter gjerne får strøm den veien)

Jada, jeg har en PS/2 trackball, og som kjent er de optiske. Ikke noen batterier der, nei.

Dessuten varer batterier mer enn en måned i en trådløs mus, selv med mye bruk.

Skrevet

Som allerede nevnt bruker de ikke batteri.

Selv har jeg en trådløs optisk mus, og selv om pc'en står på 24/7 så har batteriene vart over 3 mnd hittil. Musa går i hvilemodus etter en stund uten bruk.

Kjekt å slippe alle ledningene.

Skrevet

Som allerede nevnt bruker de ikke batteri.

Selv har jeg en trådløs optisk mus, og selv om pc'en står på 24/7 så har batteriene vart over 3 mnd hittil. Musa går i hvilemodus etter en stund uten bruk.

Kjekt å slippe alle ledningene.

Dette må vel være et godt kjøp? Microsoft Optical value pack for kr.275,- + frakt.

http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=11451&PHPSESSID=b75335341233a169460e013ffde35d3e

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Min logitech trådløs optisk mus bruker to batterier pr mnd, og her brukes den hele dagen. Panasonic PowerMax 3, kr 3 år stk. Batterier fra Biltema til halv pris varte halvparten så lenge :-)

Skrevet

Min logitech trådløs optisk mus bruker to batterier pr mnd, og her brukes den hele dagen. Panasonic PowerMax 3, kr 3 år stk. Batterier fra Biltema til halv pris varte halvparten så lenge :-)

sånn er det med bremseklossene en får kjøpt der, oxo.. holder bare halvparten så lenge..

Ulv I Faarikaal
Skrevet

sånn er det med bremseklossene en får kjøpt der, oxo.. holder bare halvparten så lenge..

Selvsagt :-) halv pris, halv holdbarhet, det er jo bare matematikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...