Gå til innhold

Jeg skriver til ham anonymt...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke fjortis

Nå holder jeg på med dette SMS-opplegget jeg også.

Gurimeg så mye dumt jeg gjør noen ganger altså... :)

Har sendt melding til en gutt(mann, han er 35) jeg ble litt kjent med i juni. Vi hadde en koselig kveld med flørt og litt "klining". Etter det har det vært litt rart mellom oss når vi tilfeldig har møtt på hverandre på byen og vi har bare utvekslet noen høflighetsfraser.

I går sendte jeg ham en sms - fra ei venninnes mobil. Han spurte hvem jeg var og jeg svarte at hvis jeg sa det kom han ikke til å svare. Han mente at hvis jeg trodde det kjente jeg ham dårlig.

Han gjorde noen forsøk på å finne ut hvem jeg er og jeg gav ham noen veldig dårlige hint..og vi fortsatte å skrive.

Han vet sannsynligvis ikke hvem jeg er. TROR jeg da.

I dag har vi også sendt en del meldinger. Vi har en kjempefin tone og det er MORSOMT. Han har ikke spurt noe mer hvem jeg er...

Jeg har bare skrevet at jeg har ulike nummer som jeg bruker til ulike formål..

Er dette en helt normal form for sms-kommunikasjon?

Bør jeg avsløre hvem jeg er eller bare fortsatte i samme spor?

Hvorfor gidder han skrive hvis han ikke vet hvem jeg er

Nei, han kan ikke finne ut hvem som eier telefonen. Vi bor i et land hvor mobilnummer ikke er offentlig kjent og man får ikke tak i det hos opplysningen.

Synspunkter??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85479-jeg-skriver-til-ham-anonymt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

"Er dette en helt normal form for sms-kommunikasjon?" Nei, det er helt unormalt.

"Bør jeg avsløre hvem jeg er eller bare fortsatte i samme spor?" Du skal selvfølgelig avsløre hvem du er.

"Hvorfor gidder han skrive hvis han ikke vet hvem jeg er" Han kjeder seg sikkert.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...