Gå til innhold

Har du noen gang kjørt i fylla?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æh, atte, ja, kanskje litt....

En gang for mange år siden så skulle vi ut med jobben. Drakk tre halvlitere tidlig på kvelden (før kl. 24.00). Da jeg skulle hjem kl 04.00, følte jeg meg så edru at fristelsen ble for stor..........

Ellers har jeg sittet på med en som har kjørt i fylla på moped (var da 16 år), og en gang ble jeg kjørt hjem av en fyr som så rimelig edru ut, men som absolutt ikke var det..... (En sånn type som man ikke kan se har drukket før han detter om.....)

Jaha, skjønner dette ikke ser helt bra ut..........

Men, jeg gjør ikke sånt nå lenger. Lover!!

Mvh

Måtte flytte en bil en gang. Ca 5 meter, men det regnes vel som fyllekjøring det også.

Har også kjørt i dagen derpå rus som har vært så ille at jeg nok ville blitt bura tvert om jeg ble stoppa.

Jeg har sitti på med folk som har kjørt i fylla, mange ganger.

Men alt dette er flere år siden nå. Ville ikke gjort dette i dag.

Annonse

Ja, da jeg var ung....og veldig dum.

Nesten hver gang jeg hadde drukket(alt for mye), gikk jeg og tok bilen til min mor....kjørte noen mil og satte bilen fint på plass etterpå.

var et slags fylleklikk det der...veldig skummelt!

Men det var en gang da bilen ikke var like fin dagen etter... jeg kjørte langt ut på landet...og gikk ut av bilen...da jeg skulle kjøre hjem igjen...hadde jeg låst meg ute :( måtte hive en sten gjennom vinduet...eller det var den eneste løsningen jeg så da....

Sluttet og drikke i mange år på grunn av dette.

fytti, grøsser når jeg tenker på det. Kan ikke annet en og tro jeg hadde englevakt til 1000 i den tiden i alle fall :)

Jeg har sittet på med en som var full, også har jeg kjørt sykkel i fylla...ja sånn derre tråsykkel altså. Det var i mine glansdager det. *mimre*

Hehe tråsykkel har jeg også brukt i fylla...tok til og med på en gutt som haiket med meg *lol*

Gjest anonym skjønner du vel?

En gang ja, og det var med min halvt års baby i baksetet. Får skylde på ungdommelig galskap. Hadde krangla med faren til babyen, vi var begge full, babyen våknet og han brølte til henne. Da tok jeg babyen med meg og kjørte hjem.

Men jeg er ikke stolt over det!

Annonse

Jada. Heile bygda kjørte "promilleveien" hjem fra fest, og det store spørsmålet var alltid: "kommer vi oss over den lille trebrua denne gang eller må høvdingen dra oss opp med traktor i morra".

Nå skal det legges til at det bor ikke akkurat så veldig mange i den bygda - og promilleveien har grodd igjen etter at jeg flytta :)

Jepp, to ganger. Iforfjor jul da mora mi kastet meg og tre unger ut på julaften etter øl og aquavit til middagen. Grunnen var at jeg motsa henne.

Og en gang 5 km på en bomvei på fjellet med en meters brøytekanter etter at vi hadde vært på høyfjellshotell. Gikk til bomveien da. Klokka var 3 om natta og ingen andre hytter var bebodde så vi var 100 % sikre på at vi ikke kom til å møte noen.

Ellers har jeg vel sittet på med andre på ferie i syden men da har jeg vært snydens sjøl og har bare vært opptatt av å komme hjem og sove.

Jeg kan heldigvis svare nei til begge deler.

Etter å ha opplevd i nær familie hva fyllekjørere kan forårsake av død og smerte vet jeg med sikkerhet at jeg aldri kommer til å sette meg bak et ratt med alkohol innabords. Det er heller ikke noen andre som gjør det hvis jeg er i nærheten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...