Gå til innhold

Prostituerte - helt ok!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke sjalu på horer. Tvert i mot. Jeg har heller ikke noe i mot såkalt luksusprostituerte som gjør det av fri vilje. Men narkomane som trekker på gaten, DE synes jeg synd på.

Dessuten synes jeg de menn som kjøper horer er patetiske. Kan de ikke få seg noe gratis? Det er da virkelig ikke så mange som "kniper igjen" som du sier...?

Gjest Vilde___20

Grunnen til at vi kniper, er fordi det er utrolig vondt i fitta når man prøver å pule. Det er rett og slett ikke til å holde ut. Når man er skapt på en måte som gjør at man er unfuckable, er det ikke rart man kniper. Man har ikke annet valg! Det er kjipt, men sånn er det!

Det går ikke an å pule meg, det er umulig! De får den ikke inn, for det blir ALTFORVONDT.

Men jeg er ikke misunnelig på prostituerte. De er sannsynligvis fattige eller narkomane og har ikke stort annet valg. De har det jævlig og jeg ville aldri byttet.

Klapp igjen, vi er ikke misunnelige. De er kjøpt og betalt og oftest gjør de det fordi de ikke har noe annet valg. Du utnytter andres elendighet.

Og etterpå sitter de igjen med en jævli følelse av å være utnyttet og de hater stort sett å være prostituerte. Kunden hater det mest og ler av ham etterpå.

Du er patetisk, forstår du ikke det?

Annonse

Grunnen til at vi kniper, er fordi det er utrolig vondt i fitta når man prøver å pule. Det er rett og slett ikke til å holde ut. Når man er skapt på en måte som gjør at man er unfuckable, er det ikke rart man kniper. Man har ikke annet valg! Det er kjipt, men sånn er det!

Det går ikke an å pule meg, det er umulig! De får den ikke inn, for det blir ALTFORVONDT.

Men jeg er ikke misunnelig på prostituerte. De er sannsynligvis fattige eller narkomane og har ikke stort annet valg. De har det jævlig og jeg ville aldri byttet.

eh.... hva med å bytte ut "vi" med "jeg"?

Alle kvinner som får noe er horer...det være seg penger, julegaver, middag etc.

Jeg er hore, det er sikkert alle dere andre også ifølge denne kronidioten her.

Åhhh, at det går ann!

Det verste er at det sikkert bare er en gjøk som provoserer for å få oppmerksomhet og mange svar. Ko-ko!

Du er ingen hore. Du får jo ikke noe. Prhæhæhæhæhæhæ.

Alle damer tar seg betalt på en eller annen måte! Alle er horer, om de får kontanter, gaver, drinker eller andre ting!

Vil ha meg frabedt å bli dratt under en kam med alle kvinnfolk...

Du som åpent går frem som horekunde burde da godt vite at man betaler en satt sum for bestemt "gjøremål".

Å nekte eller gi sex i "vanlige" forhold kan ikke helt sammenlignes da "vanlige" forhold inneholder følelser som i stor grad styrer humør og sex lyst..

I mitt forhold eier jeg huset jeg bor i, betaler alle regninger etc. og typen tar med en liten pose mat i jubelåret så kom fanken ikke her og kall meg hore !

Annonse

Alle damer tar seg betalt på en eller annen måte! Alle er horer, om de får kontanter, gaver, drinker eller andre ting!

Så sex er noe som kvinnen gir og mannen får? Jeg kan hviske til deg at det - utrolig nok - også finnes kvinner som har glede av sex.

Men av gode grunner tviler jeg på om du har møtt noen av oss.

Ærlig talt: Er innleggene dine seriøst ment, eller sitter du og råflirer nå?

Så hvis kjæresten din kjøper en drink til deg og du etterpå går hjem og har sex, da er man også hore forstår jeg...

Mannfolk er selvfølgelig også horer når de til jul får gave av kjæresten og har sex med henne etterpå!

Hehe...

Hadde en gang en kompis som sa at "Alle damer er horer, og de dyreste horene er de man gifter seg med"

Han var selvfølgelig bare ute etter å erte på seg oss jentene, og det lyktes han også i, akkurat som du!

Gjest horekunde23

Så sex er noe som kvinnen gir og mannen får? Jeg kan hviske til deg at det - utrolig nok - også finnes kvinner som har glede av sex.

Men av gode grunner tviler jeg på om du har møtt noen av oss.

Ærlig talt: Er innleggene dine seriøst ment, eller sitter du og råflirer nå?

Flirer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...