Gå til innhold

Bake litt kanskje?

Gjest Joppe-husmor-wannabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å strø med..ehh.. naturprodukter av ymse slag. Alle blir i godt humør av mine kaker. Ja.

De kunne jeg tenk meg å smak på. Du kan vel gi et par til hu derre du veit. Kommer´a i jula forresten? Skrekkøgla altså? Ja?

*klapper retz medfølende på skuldra*

De kunne jeg tenk meg å smak på. Du kan vel gi et par til hu derre du veit. Kommer´a i jula forresten? Skrekkøgla altså? Ja?

*klapper retz medfølende på skuldra*

Skrekkøgla har å holde seg i Das Reich. Heil for den. Høvding og snuppe drar nedover på juleferie den 20, men jeg nekter selvsagt. Man har da selvoppholdelsesdrift.

Skrekkøgla har å holde seg i Das Reich. Heil for den. Høvding og snuppe drar nedover på juleferie den 20, men jeg nekter selvsagt. Man har da selvoppholdelsesdrift.

Selvfølgelig. Du får sikkert en deilig jul hjemme. Hvis du er snill kanskje Wulfi og Alfebassen ber deg på middag.

Ja?

Annonse

Din......din.....GRISEJENTE!

*rystet over forslaget*

Det er mulig du har glidekrem liggende,selv har jeg ikke behov for slike kunstige stimuli.

Fordøyelsen går som smurt med glidemiddel i maten! Du kan også tilsette litt oppvaskmiddel, så vasker bollen seg selv og du slipper å pusse tenna.

Selvfølgelig. Du får sikkert en deilig jul hjemme. Hvis du er snill kanskje Wulfi og Alfebassen ber deg på middag.

Ja?

Hmm, ja, de nevnte noe om ei gammal ribbe fra Robinson-Gert som har ligget og harskna i over et år. Er ikke så nøye med gamle Retz, vettu. Høh!

Bare aaarmod var og skuuue på den gaaamles juulebooord.

All den juulemat Retz eiide var en muuggggen fleeeskesvooooor..

:synger hest:

Hmm, ja, de nevnte noe om ei gammal ribbe fra Robinson-Gert som har ligget og harskna i over et år. Er ikke så nøye med gamle Retz, vettu. Høh!

Bare aaarmod var og skuuue på den gaaamles juulebooord.

All den juulemat Retz eiide var en muuggggen fleeeskesvooooor..

:synger hest:

Hva drikker du ved siden av da? Absint?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...