KaVa Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Endelig - en to og en halvdags hjemmeeksamen er levert og jeg har fri resten av dagen! Hva skal jeg gjøre? Boblebad? Shopping? Sove? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Sove, så klart! *Gjesper* Gratulerer med overstått eksamen! ) Hilsen en trøtt 0 Siter
molli Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 En god runde shopping er på sin plass etter en slik prestasjon. Selv pleier jeg alltid å bevilge meg det når jeg fortjener en saftig belønning, som f.eks. etter en tannlegetime. 0 Siter
Retz Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Semesteroppgava i boks her også, leveres i morgen. Siste skoledag i morgen. Juleferie fram til 2 januar. Dæver'n. :euforisk: Btw, du skal selvsagt sove. 0 Siter
Solsikke Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Så flott at du er feridg med den da KaVa:o) Regner med du valgte å sove litt jeg ) hehehe, det hadde i alle fall jeg valgt. Hvem gidder å gå ut i dette været? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.