Gjest tch Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hei. Har tenkt å begynne på en slik kur der man spiser lite karbohydrater. Vet dere om en oversikt over mat man da kan spise for å slippe så masse karbohydrater. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei, jeg kutter også på karbohydratene når jeg skal ned i vekt. Sammen med gåturer før frokost. Ikke kutt ut all karben ! Da blir du helt sløv. Avhengig av hvor mye du veier ville jeg fått i meg mellom 100-200 gram karb om dagen. Mat med lite karb, er mat med mest prot og fett. Jeg ville også unngått enkeltmettet fett. Spis magert kjøtt som kylling, fisk og svin. Spis gjerne fett fisk. Eggehvitter er også bra. Prøv å spis karb med lav glykemisk indeks. Spør mer hvis det er noe mer du lurer på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.