Gå til innhold

Julebord og andre viderverdigheter

Anbefalte innlegg

Nå er julestria over meg igjen, og pulsen nærmer seg faretruende 110. Hva skal jeg kjøpe til fruen i år? Jeg har forstått at Babydoll er inne i år, men jeg vet ikke om det vil falle i god jord. Den slags kjøper en nå helst til elskerinnen, hvis en har ei slik. Jeg har det ikke, på æresord.

Selv om tanken har streifet mitt mørke sinn, da uforpliktende sex ikke er å forakte. Men som regel så blir det som i utgangspunktet var uforpliktende og tilfeldig ofte styrt inn i et forpliktende og vedvarende spor, da av kvinnfolket. Har de fått lillefingeren, eller i dette tilfellet langemann, så blir det etter en stund naturlig for dem at en skiller lag med sitt gamle liv, for så å starte ett nytt med dem. Og det skaper kun komplikasjoner og frustrasjoner. Jeg er ikke klar for noen bindende avtaler, rent bortsett fra dem jeg allerede har.

Når det er sagt, så vil jeg bare legge til at jeg har det aldeles utmerket i mitt ekteskap, men det var det der med eventyr og bekreftelse på at manndommen fremdeles er inntakt, da.

Når en passerer tredve, så er det ikke fritt for at en begynner å lure på om en fremdeles har grepet, og det er jo fristende å teste hvor langt en er villig til å gå for å få bekreftet det. Nå er julebordsesongen ikke langt unna, og damer med noen drinker for mye innabords er som regel lettere å styre enn de nyktre kvinnfolka med sterke meninger om menns utseende og kroppslukter. Alt blir mer diffust på sansegulvet og det skal ikke mye til for å imponere ei dørgende full dame. Det er nok å rive i enda en drink.

I år har jeg vurdert å investere i rohypnol, ikke for egen del, men som en del av sjekke-ritualet. Har hørt at det er virkningsfullt, dessuten slipper du å måtte forklare noe etterpå, de husker likevel ingenting.

Av kolleger på jobben er det ikke så mye å skryte av, selv om noen av dem selvfølgelig er ganske så snertne damer. Problemet er at de er familieforsørgere og derfor har jeg litt vanskelig for å tenke på dem som "fritt vilt". Men, men, et hull er et hull, som dem sier på Ila kretsfengsel.

Alkohol er forresten en velsignet ting. Ikke bare blir en selv kjekkere av det, det andre kjønnet friskner også til. Illusjonenes narkotikum, og kvelden er reddet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85562-julebord-og-andre-viderverdigheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...