Gå til innhold

Spiser du fiken i jula? Dropp det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg finner ingen ting om fiken eller dadler der?

Hvis de finner kreffremkallende stoffer i fiken eller dadler, så blir det tatt veldig alvorlig, og de blir tatt ut av salg med en gang.

Etter min mening burde de tatt tobakken ut av salg også, fordi det er ingen tvil om at det er skadelig for helsen å røyke.

Men det kan de jo ikke, for det er en frivillig sak å røyke, hevder røykerne. At noen frivillig utsetter seg for 4000 kemiske forbindelser er mer enn jeg forstår. Men når alt kommer til alt er det ikke frivillig, fordi det er mange som kunne tenke seg en røykfri tilværelse men som ikke greier å la være å røyke.

Tobakksindustrien er en kynisk industri som utnytter folks svakhet. Disse kemiske forbindelsene er der kun for at folk skal bli avhengige.

Tragisk at det er så mange i denne verden som støtter denne type industri!

Hvis de finner kreffremkallende stoffer i fiken eller dadler, så blir det tatt veldig alvorlig, og de blir tatt ut av salg med en gang.

Etter min mening burde de tatt tobakken ut av salg også, fordi det er ingen tvil om at det er skadelig for helsen å røyke.

Men det kan de jo ikke, for det er en frivillig sak å røyke, hevder røykerne. At noen frivillig utsetter seg for 4000 kemiske forbindelser er mer enn jeg forstår. Men når alt kommer til alt er det ikke frivillig, fordi det er mange som kunne tenke seg en røykfri tilværelse men som ikke greier å la være å røyke.

Tobakksindustrien er en kynisk industri som utnytter folks svakhet. Disse kemiske forbindelsene er der kun for at folk skal bli avhengige.

Tragisk at det er så mange i denne verden som støtter denne type industri!

Jadajada, men påstanden din var at tobakk er mye mere kreftfremkallende enn soppbefengte fikner og dadler. Kilde?

Jadajada, men påstanden din var at tobakk er mye mere kreftfremkallende enn soppbefengte fikner og dadler. Kilde?

Kilde: Tonette på DOL

Og tror du meg ikke, så kan du gjøre som meg. Holde deg unna både røyk og fiken, så er du på den sikre siden.

Kilde: Tonette på DOL

Og tror du meg ikke, så kan du gjøre som meg. Holde deg unna både røyk og fiken, så er du på den sikre siden.

Sa hun der hun satt bak rattet på bilen som var utstyrt med 4 piggdekk, på vei hjem for å slenge en vedkubbe til i ovnen.

Annonse

Livet består av mye mer enn røyking og fikener, så la oss fokusere på det positive her i livet :-)

Og om du absolutt vil vite det, så har jeg verken piggdekk eller vedovn.

Ha en riktig trivelig jul!

Livet består av mye mer enn røyking og fikener, så la oss fokusere på det positive her i livet :-)

Og om du absolutt vil vite det, så har jeg verken piggdekk eller vedovn.

Ha en riktig trivelig jul!

Der kan du se! Jeg visste det ikke var bare død og dommedag med deg. :o)

God jul!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...