Jack1365380333 Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hei! Jeg sliter med et stort problem. Etter mye trening har jeg fått ganske så store lår. Problemet er at disse gnisser mot hverandre etter en stund ved fysisk aktivitet (lange skiturer, fotturer, joggeturer etc), noe som fører til at jeg får gnagsår/blir rød på innsiden av lårene oppe ved lysken og pungen. Dette er meget plagsomt, da jeg elsker lange økter... Er det noen som er/har vært i samme situasjon eller har tips om hvordan jeg skal bekjempe dette problemet? Takker og bukker for alle svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FES Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Heisann! Jeg hadde et tilsvarene problem tidligere i våres. Nærmere bestemt maim, da spesielt 17. mail. Jeg spiller i korps, og da blir det masse gåing i vårsesongen. Jeg gikk rett og slett til apoteket og sputre de der om de hadde no. Nå trengte jeg jo bare det noen få ganger, så jeg plastra godt, brukte en slags teip, eller bandasje. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
termos Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Prøv med litt vaselin på gnagstedet før du skal trene... Demper gnissingen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.