Gjest ikke undertegnet Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 for et par mnd. siden bestilte jeg en spisestue gjennom et møbelfirma. Bordet skulle komme først og er kommet. Stolene skulle helt sikkert være inne innen uke 50.Altså før jul. Nå er det kommet forsinkelser på mange uker.Får de altså ikke før lenge etter nyttår. Det vil si stående buffe i jula. Det jeg undersøkte var om de kunne bidra med lånestoler i mellomtiden.Noe de ikke kunne hjelpe oss med. Hva synest dere,er dette dårlig service,eller er det bare meg som synest dette blir for dårlig? 0 Siter
Vincent Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Dette er helt opplagt elendig! Du bør kreve kjøpet hevet! Du bør også kontakte fabrikken direkte. 0 Siter
Tornerose Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Hvis du har en avtale om at stolene skal være levert innen jul og de ikke er det, så mener jeg du har krav på erstatningsstoler. Ta kontakt med leverandøren, de er ofte mer interessert i å yte god service enn fjortis-ekstravaktene i butikken. 0 Siter
Sofline Skrevet 11. desember 2002 Skrevet 11. desember 2002 Dårlig service, kontakt forbrukerrådet!!!! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Dette er helt opplagt elendig! Du bør kreve kjøpet hevet! Du bør også kontakte fabrikken direkte. Men hva kan fabrikken egentlig bidra med? Hvis jeg hever kjøpet,kan det jo bare gå utover meg og ikke ekspeditørene. Da tar det enda lenger tid før jeg får stolene,som jeg selvsagt må ha. Men er enig, har veldig lyst å heve hele kjøpet. I tillegg til dette er faktisk bordet skadet,og dette mente de tok lang tid å få oppklare . Hva bør jeg si til disse serviceinnstillte som jobber der? 0 Siter
KaVa Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Men hva kan fabrikken egentlig bidra med? Hvis jeg hever kjøpet,kan det jo bare gå utover meg og ikke ekspeditørene. Da tar det enda lenger tid før jeg får stolene,som jeg selvsagt må ha. Men er enig, har veldig lyst å heve hele kjøpet. I tillegg til dette er faktisk bordet skadet,og dette mente de tok lang tid å få oppklare . Hva bør jeg si til disse serviceinnstillte som jobber der? Skriv mail/ring topplederen i bedriften/fabrikken der de lager stolene Forklar situasjonen og forklar hvor fortvila og irritert du er. Da blir det nok fart i sakene, vil jeg tro! (Leg til dette med løfte om levering før jul, og at dere faktisk _trenger_ stolene til julemiddagen!) 0 Siter
Vincent Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Men hva kan fabrikken egentlig bidra med? Hvis jeg hever kjøpet,kan det jo bare gå utover meg og ikke ekspeditørene. Da tar det enda lenger tid før jeg får stolene,som jeg selvsagt må ha. Men er enig, har veldig lyst å heve hele kjøpet. I tillegg til dette er faktisk bordet skadet,og dette mente de tok lang tid å få oppklare . Hva bør jeg si til disse serviceinnstillte som jobber der? Fabrikken kan legge "press" på butikken. Jeg synes du bør ta kontakt med ditt lokale forbrukerkontor, og legge fram saken. http://www.forbrukerradet.no/ 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Krev prisavslag for sen levering. F eks 2% i uka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.