Gå til innhold

SMS, hvor mye er for mye?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke mase

De par siste dagene har jeg utvekslet en god del tekstmeldinger med en kar jeg har hatt et godt øye til i et halvt år. Han har nylig blitt single, og har tatt litt kontakt med meg.

Tonen i mld våre har vært kjempefin og ikke minst har vi samme humor!

Tirsdag kveld avsluttet han med å si at hvis jeg hadde lyst til å prate litt kunne jeg ta meg en tur ned til pub'en han var på den kvelden.

Da var det allerede ganske sent og jeg skulle tidlig opp neste dag.

Det fortalte jeg ham, og jeg skrev at jeg skulle ut en tur neste dag.

Sendte ham en mld da jeg var ute i går, men hørte ikke mer...

Er det masete om jeg sender ham en melding i morgen eller noe sånt?! Det er jo i rettferdighetens navn HANS tur. Jeg har vist min interesse, synes jeg.

Hva sier dere? Dere har tydeligvis litt mer greie på dette enn meg!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85676-sms-hvor-mye-er-for-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Nja... Finnes ingen regler for sms da, men man vet forskjell på "hvordan stårdet til" meldinger og mase-meldinger!

hadde jeg vært deg hadde jeg venta til utpå kvelden, så hadde jeg ringt! Ofte enklere å prate sammen i stedet for å taste av seg fingern!

Eller send en sms hvis du ikke vil ringe.. "Hei, hørte ikke noe fra deg i går bla bla...skal du ut i helga.. bla bla.. hvis ja ring bla bla... "

Noe i den duren! vennlig, ikke-masete tone.

Gjest vil ikke mase

Nja... Finnes ingen regler for sms da, men man vet forskjell på "hvordan stårdet til" meldinger og mase-meldinger!

hadde jeg vært deg hadde jeg venta til utpå kvelden, så hadde jeg ringt! Ofte enklere å prate sammen i stedet for å taste av seg fingern!

Eller send en sms hvis du ikke vil ringe.. "Hei, hørte ikke noe fra deg i går bla bla...skal du ut i helga.. bla bla.. hvis ja ring bla bla... "

Noe i den duren! vennlig, ikke-masete tone.

hehe, takk:)

Det er nettopp det å mase jeg er redd for. Kanskje jeg skulle ringe? Huttetur, tør jeg det da?! Han er amerikansk, og det er liksom litt tryggere å skrive engelsk enn å snakke det, men jeg snakket da som en foss da vi snakket sammen en hel natt for et halvt år siden så det går nok bra.

Eller jeg kan be ham ringe...?

Vanskelig dette her.

Gjest Pricilla

hehe, takk:)

Det er nettopp det å mase jeg er redd for. Kanskje jeg skulle ringe? Huttetur, tør jeg det da?! Han er amerikansk, og det er liksom litt tryggere å skrive engelsk enn å snakke det, men jeg snakket da som en foss da vi snakket sammen en hel natt for et halvt år siden så det går nok bra.

Eller jeg kan be ham ringe...?

Vanskelig dette her.

drikk litt rødvin først i morra kveld, så "kvinner" du deg opp og ringer! hello, how are you...? hehe.. Lykke til! Hater å snakke engelsk sjøl.

Men det går lettere med litt innabords.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...