Gå til innhold

Det er jo ikke akkurat noe mas å slutte å røyke...

Anbefalte innlegg

Lille venn, det er selvfølgelig ikke noe mas å slutte å røyke så lenge du har tenkt å begynne igjen når du har bevist noe.... tassen da. Det er når du innser at du aldri mer skal ta en røyk at det virkelig blir en jobb å gjøre.

Har du tenkt å gjøre det samme med Kong Alkohol... Hohoooh.... det blir andre boller.

"Det er når du innser at du aldri mer skal ta en røyk at det virkelig blir en jobb å gjøre."

Her er jeg enig med deg. En vis gammel dame kan du til tider vise deg å være. Et godt røykekuttestips, som jeg har hørt og som fungerer, er at man aldri skal fortelle seg selv at man ALDRI skal røyke igjen. Det er det dummeste man kan gjøre. Man skal aldri si aldri.

"Har du tenkt å gjøre det samme med Kong Alkohol... Hohoooh.... det blir andre boller."

Jeg har ikke drukket i hele Desember, og har for tiden et alkoholkutt også. Intet problem :)

Ps. Jeg har fått streng beskjed av legen at jeg ikke må drikke :(

Fikk for øvrig svar på leverprøver i dag, og de var ikke så verst. Legen tror jeg kan drikke og ha sex igjen til jul. Håper han har rett :)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

14

• naiv

6

• kie

6

• Spirea

2

Mest aktive i denne tråden

*klager*

Isåfall så bør du begynne å røyke igjen.

Du har trossalt to muligheter:

1. Begynne å røyke, og dø når du er 75 i stedet for 85.

2. Fortsette å klage, og bli en hatet 85 år gammel klagekjerring, så sant ingen tar livet av deg pga din syting, innen du har fyllt 50.

Du må se ironien i at du blir drept når du er 50, pga klaging over noe du kuttet ut for å bli 85 år gammel :)

"Det er når du innser at du aldri mer skal ta en røyk at det virkelig blir en jobb å gjøre."

Her er jeg enig med deg. En vis gammel dame kan du til tider vise deg å være. Et godt røykekuttestips, som jeg har hørt og som fungerer, er at man aldri skal fortelle seg selv at man ALDRI skal røyke igjen. Det er det dummeste man kan gjøre. Man skal aldri si aldri.

"Har du tenkt å gjøre det samme med Kong Alkohol... Hohoooh.... det blir andre boller."

Jeg har ikke drukket i hele Desember, og har for tiden et alkoholkutt også. Intet problem :)

Ps. Jeg har fått streng beskjed av legen at jeg ikke må drikke :(

Fikk for øvrig svar på leverprøver i dag, og de var ikke så verst. Legen tror jeg kan drikke og ha sex igjen til jul. Håper han har rett :)

Kuult, da kan du drikke med venstre og ha sex med høyre *fett glis*.

Det at du har vært alkofri i hele 12 dager allerede forklarer kanskje den forvirring jeg leser utav ditt overmot.

Jeg er en vis gammel dame. Det trodde jeg var bevist for flere år siden. Takes one to know one.... Kanskje det var derfor du ikke oppdaget det ;o) Med edruelige øyne har du kanskje sett lyset?

Ingen røyk og ingen øl... akkurat som om du var gravvid det jo :o))

Annonse

Kuult, da kan du drikke med venstre og ha sex med høyre *fett glis*.

Det at du har vært alkofri i hele 12 dager allerede forklarer kanskje den forvirring jeg leser utav ditt overmot.

Jeg er en vis gammel dame. Det trodde jeg var bevist for flere år siden. Takes one to know one.... Kanskje det var derfor du ikke oppdaget det ;o) Med edruelige øyne har du kanskje sett lyset?

Ingen røyk og ingen øl... akkurat som om du var gravvid det jo :o))

Nå føler jeg en murring i øvre del av magen, men legen sier at det bare er milten min som er noe hoven. Jeg er med andre ord ikke gravid :)

Det er ikke noe mas å holde seg borte fra alkohol, men jeg må også holde meg borte fra fysisk aktivitet, som f.eks. sex og trening. Ikke noe kult.

Sexen er for øvrig ganske grei, i og med at jeg tror jeg er relativt god til å smitte folk, noe jeg selvsagt ikke vil. Og man skal vel aldri se bortifra at kyssesyken smitter ved blant annet kyssing :)

Menmen... Legen tror jeg er bra til romjula, og vi får håpe han har rett.

Det er faktisk ganske kjedelig å være sykmeldt i 3 uker. Det er ikke stort å gjøre. Hmmm... lurer på om jeg skal sove en times tid :)

Og så jeg som ikke får trent på en stund :(

Neida, det skal nok gå greit, skal du se. Dessuten er jeg vel forhåpentligvis frisk og rask snart igjen, og da kan jeg begynne å trene, få stram mage, og bli fast i fisken igjen :)

Ja, fast i fisken og stram mage må du ha når du tar opp igjen jentejakten i julen. :-)

Isåfall så bør du begynne å røyke igjen.

Du har trossalt to muligheter:

1. Begynne å røyke, og dø når du er 75 i stedet for 85.

2. Fortsette å klage, og bli en hatet 85 år gammel klagekjerring, så sant ingen tar livet av deg pga din syting, innen du har fyllt 50.

Du må se ironien i at du blir drept når du er 50, pga klaging over noe du kuttet ut for å bli 85 år gammel :)

*flirer*

Nå klaga jeg ikke på orntli', da. ;-)

Ja, fast i fisken og stram mage må du ha når du tar opp igjen jentejakten i julen. :-)

Jeg har nok ikke noen fast mage innen jul, men den er vel helt ok :)

Nå er jeg for øvrig noe pessimistisk i forhold til å kunne ta den ut allerde i jula, men det er vel lov til å håpe.

Bedre å se pessimistisk på ting og bli positivt overrasket, enn omvendt. Milten er ikke helt i form, merker jeg. Og jeg liker ikke når indre organer er såpass porøse at de kan sprekke...

Menmen... jeg er jo stort sett frisk ellers. 1 uke til med ekstrem ro vil vel gjøre sitt. Får man håpe :)

Jeg har nok ikke noen fast mage innen jul, men den er vel helt ok :)

Nå er jeg for øvrig noe pessimistisk i forhold til å kunne ta den ut allerde i jula, men det er vel lov til å håpe.

Bedre å se pessimistisk på ting og bli positivt overrasket, enn omvendt. Milten er ikke helt i form, merker jeg. Og jeg liker ikke når indre organer er såpass porøse at de kan sprekke...

Menmen... jeg er jo stort sett frisk ellers. 1 uke til med ekstrem ro vil vel gjøre sitt. Får man håpe :)

"Bedre å se pessimistisk på ting og bli positivt overrasket, enn omvendt"

Den er jeg med på.

Ja, det er nok best at du tar det med ro, slik at det ikke skjer noe galt. Det kommer bedre tider etterpå :-)

"Bedre å se pessimistisk på ting og bli positivt overrasket, enn omvendt"

Den er jeg med på.

Ja, det er nok best at du tar det med ro, slik at det ikke skjer noe galt. Det kommer bedre tider etterpå :-)

I know. Får bare prøve å gjøre noe konstruktivt ut av all fritiden jeg har framover.

Annonse

*hmm.*

Jeg har det visst med å bli talsperson for upopulære grupper ;-)

Jaja, men nå har jeg i det minste fått en forklaring på fenomenet :-)

(Vi røykere er litt misunnelig på dere som har greid å slutte også)

lina1365380363

Halloen S.D.D..

Ja, ja, du kommer deg ikke,*flirer*.

Du er visst mester i alt..................

Skrytepave!

Røyeren.........(klarer ikke å slutte, er ikke motivert i det hele tatt, desverre)

:)

............

Har sluttet før og overlevd abstinensene. Men begynt igjen fordi det var så trist å ikke få den gode røyken.

Jeg svettet, frøs, hadde hodepine, angst og diare og var helt skjelven i kroppen. Den enste bivirkningen jeg ikke fikk var noen kg ekstra som jeg virkelig håpet på og trengte.

Dvs jeg er skikkelig nikotinavhengig.

Gjest Pricilla

jeg røyker bare tre røyk om dagen jeg! Aldri røyka noe mer, og jeg har røyka i 9 år... jeg kan godt slutte, men fortsetter for "kosens" skyld - det sosiale med røyken. Men selve røyke jeg trekker ned synes jeg smaler dritt! Men røyke gjør jeg lell! *riste på hodet av meg selv*

Mulig det. Men hvorfor begynne å røyke egentlig?

Skjønner ikke hvorfor folk begynner med noe som:

*smaker dritt

*lukter dritt

*er dyrt

*gjør deg impotent

*gjør at du får rynker

*ser latterlig ut

*forverrer helsa

*gir deg dårlig ånde

*viser at du har dårlig selvbile

*viser at du følger saueflokken

osv

Men på den annen side; forstår man hvorfor folk begynner å røyke, da har man nok forstått de mest håpløse ting i denne verden...

Mulig det. Men hvorfor begynne å røyke egentlig?

Skjønner ikke hvorfor folk begynner med noe som:

*smaker dritt

*lukter dritt

*er dyrt

*gjør deg impotent

*gjør at du får rynker

*ser latterlig ut

*forverrer helsa

*gir deg dårlig ånde

*viser at du har dårlig selvbile

*viser at du følger saueflokken

osv

Men på den annen side; forstår man hvorfor folk begynner å røyke, da har man nok forstått de mest håpløse ting i denne verden...

Det er mange ting man gjør i livet, uten at det nødvendigvis foreligger en god, gjennomtenkt og intellektuellt forsvarlig grunn.

"............"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...