Gå til innhold

Jeg har satt ut julebaksten på anbud

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Pepperkaker (eller andre kaker)fra Rema kan definitivt ikke måle seg med mine hjemmebakte sirupssnipper, sandkaker og krumkaker osv.

Ellers har jeg mer enn halvert sortimentet iår i forhold til ifjor, hvis det kan være noen trøst...

;-)

Aha! Tradisjonene svinner hen ?

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, i den forstand at jeg innser at husmorrollen anno 2002 har endret seg betraktelig siden min bestemor var på samme alder som meg...

Men den gode smaken er jeg avhengig av likevel!

Du vil ikke stå en hel dag i bryggerhuset og koke klær, skrubbe dem på skurebrett, så skylle dem i iskaldt vann, tørke dem ute i vinterkulda og bære inn stivfrosne laken for så å henge dem opp inne for sluttørk og stryke dem med kullfyrt jern ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...