Gå til innhold

Hjem på juleferie, hva med posten?

Anbefalte innlegg

Bor i egen leilighet, men skal selvfølgelig hjem i juleferien. Den er tre uker lang, og da vil det garantert hope seg opp en del post...

Har vært på posten og sjekka, og de tar dyre dommer for å gi deg midlertidig adresseforandring (tror det var noe sånt som 400 kr pr. mnd). Det har jeg ikke råd til...

Hva gjør man da da? Jeg har ingen naboer jeg kjenner så godt at jeg tør spørre om de kan ta inn posten min...

I fjor meldte jeg varig adresseforandring (det er nemlig helt gratis) fram og tilbake i jula, men det er vel egentlig ikke lov? Er det veldig slemt? Jeg fikk ikke noe "kjeft" da jeg gjorde det ifjor, men da var også julerferien to uker lengre...

Hva gjør du med posten ved slike tilfeller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85703-hjem-p%C3%A5-juleferie-hva-med-posten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da du valgte "Adresseforandring" og ikke "Ettersending/oppbevaring av post", var det ingen problemer med det overhodet?

Lurer på å gjøre det jeg også!

Like greit. ;D

Jeg valgte "varig adresseforandring". Det koster ikkeno ;-)

Men du får en haug med sånne postkortgreier i posten da, og så må du huske å forandre adressen tilbake tre dager før du reiser hjem ;-)

Er det umoralsk? Er det slemt? Bør jeg kanskje ikke gjøre det? Hihi ;-)

Julen består av veldig mange helgedager i år, så det er ikke mange dager det kommer post. Dessuten minker det nok på reklamen når jula er over......

Jeg tenkte nå mest på julekort og sånt jeg da...

I forfjor fikk jeg to julegaver midt i januar fordi jeg ikke fikk posten ettersendt...litt kjedelig da, særlig ettersom jeg ikke fikk gitt disse vennene julegaver tilbake, jeg ante jo ikke at de hadde sendt meg i posten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...