Gå til innhold

En telefonsamtale

Anbefalte innlegg

Ja, det tror jeg nemlig hun har hatt, for hun er alltid syk.

Makan! :)

Menmen... det hadde jo forsåvidt vært kjipt om de hadde mast på meg i forhold til å komme, for jeg har jo ingen god unnskyldning i forhold til å snike meg unna, men likevel... Hehe, jeg har som sagt ikke pest :)

Han kunne ihvertfall hatt vett nok til å spørre om du hadde lyst til å komme. Så kunne han latt være å si noe mer når du sa at du ikke kom!

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

21

• lina1365380363

11

• spirito

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

lina1365380363

Hehe, håper ikke det... vanligvis blir jeg mast livet av og nærmest skjelt ut når jeg en sjelden gang ikke kan komme på noe, så det her var litt uvant...:)

O.K., tror deg!

Bra å se humoren din er der!

(Ikke det at jeg i grunnen har tvilt......)

*he he he he*, det var dagens beste.

Klart du ikke har pest, men noen overreagerer noe kolossalt bare en er f.eks. forkjølet bare.

Som min eldste søster. Hun er livredd for å bli smittet, selv om haugevis av nordmenn er forkjølet på denne årstiden..........

Men hvis du hater alkoholfrie fester, gløgg og kjeks, er det vel selvfølgelig bare ikke å gå.

Det er vel ikke akkurat fest.....de skal vel ha noe mere enn akkurat de kjeksene i selskapet, eller?

:)

p.s. har du sluttet å røyke fordi du har "kyssesyken",(hvis det er det du har)

og hvorfor?

Du blir vel ikke fortere frisk av den grunn?

"Klart du ikke har pest, men noen overreagerer noe kolossalt bare en er f.eks. forkjølet bare."

Jeg tror det er samboeren hans som har tiltet og bedt han ringe. Han er alt for fornuftig til det her. Ja, jeg skylder på henne, selv om hun liker meg veldig veldig godt.

Hun har det med å overreagere på ting.

"Men hvis du hater alkoholfrie fester, gløgg og kjeks, er det vel selvfølgelig bare ikke å gå."

Jeg skulle jo ikke gå uansett, men jeg skrev feil. Det er ikke festen som er alkoholfri, bare jeg som måtte vært det.

"Det er vel ikke akkurat fest.....de skal vel ha noe mere enn akkurat de kjeksene i selskapet, eller?"

Jo, det er fest. Fest under dekke av kaker og gløgg :)

"p.s. har du sluttet å røyke fordi du har "kyssesyken",(hvis det er det du har) og hvorfor?"

Nja, dette med å slutte å røyke var bare noe jeg fant på å gjøre i stad når jeg kjedet meg :)

"Du blir vel ikke fortere frisk av den grunn?"

Nei, jeg tror ikke jeg blir det. Legen har hvertfall ikke sagt noe om det.

Han kunne ihvertfall hatt vett nok til å spørre om du hadde lyst til å komme. Så kunne han latt være å si noe mer når du sa at du ikke kom!

Ja, det burde han gjort. Men jeg kjenner han sååååå godt, og normalt ville han mast som faen på at jeg skulle komme. Når han ikke gjorde det så forsto jeg at noe var galt.

Det er nok samboeren hans sin skyld. Hun overreagerer på alt.

Ja, det burde han gjort. Men jeg kjenner han sååååå godt, og normalt ville han mast som faen på at jeg skulle komme. Når han ikke gjorde det så forsto jeg at noe var galt.

Det er nok samboeren hans sin skyld. Hun overreagerer på alt.

Hehe, kvinns vettu ;-)

Annonse

lina1365380363

"Klart du ikke har pest, men noen overreagerer noe kolossalt bare en er f.eks. forkjølet bare."

Jeg tror det er samboeren hans som har tiltet og bedt han ringe. Han er alt for fornuftig til det her. Ja, jeg skylder på henne, selv om hun liker meg veldig veldig godt.

Hun har det med å overreagere på ting.

"Men hvis du hater alkoholfrie fester, gløgg og kjeks, er det vel selvfølgelig bare ikke å gå."

Jeg skulle jo ikke gå uansett, men jeg skrev feil. Det er ikke festen som er alkoholfri, bare jeg som måtte vært det.

"Det er vel ikke akkurat fest.....de skal vel ha noe mere enn akkurat de kjeksene i selskapet, eller?"

Jo, det er fest. Fest under dekke av kaker og gløgg :)

"p.s. har du sluttet å røyke fordi du har "kyssesyken",(hvis det er det du har) og hvorfor?"

Nja, dette med å slutte å røyke var bare noe jeg fant på å gjøre i stad når jeg kjedet meg :)

"Du blir vel ikke fortere frisk av den grunn?"

Nei, jeg tror ikke jeg blir det. Legen har hvertfall ikke sagt noe om det.

Det er godt gjort må jeg si at når en kjeder seg, er det bare å f.eks. slutte å røyke.

Aldri om jeg hadde funnet på akkurat DEN løsningen.....

Det er for vanskelig, synes jeg.

*tar meg en røyk*:) :)

lina1365380363

Jeg kommer sikkert ikke til å få julegave av det paret i år. Isåfall sender de den ratt i posten.

Ikke faen om de tør å levere den personlig :)

*ler godt*

Ja,ja, kanskje du bare hadde fått en flaske alkoholfri rødvin............

Rødvin er forresten pyton, men et glass Baileys er ikke å forrakte...

Det er vel en sånn typisk "damedrikk" det, kanskje.........

Det er godt gjort må jeg si at når en kjeder seg, er det bare å f.eks. slutte å røyke.

Aldri om jeg hadde funnet på akkurat DEN løsningen.....

Det er for vanskelig, synes jeg.

*tar meg en røyk*:) :)

Det er ganske logisk.

Når man går sykmeldt hjemme i 3 uker, og man er en røyker, så er det fort gjort å røyke 20 om dagen, ikke sant? Kjederøyking.

Og kjederøyking er en uting.

Derfor tenkte jeg at det var like greit å legge røyka på hylla i noen dager nå. Får heller røykinga opp igjen senere, men ikke på samme nivå som nå.

Da heller på fest og i lystig lag. Den jævla vanerøykinga når man ser på tv, kjeder seg, ikke har røyket på en time og vil ha 7 minutter til å gå ved å ta en røyk, er en uting.

*ler godt*

Ja,ja, kanskje du bare hadde fått en flaske alkoholfri rødvin............

Rødvin er forresten pyton, men et glass Baileys er ikke å forrakte...

Det er vel en sånn typisk "damedrikk" det, kanskje.........

Jeg drikker ikke Bailys. Det er helvete på jord.

Nå sier jeg ikke at rødvin duger til stort annet enn for noen timer å late som om man er sofistikert, samt å bli veldig full (jeg blir alltid plante på rødvin), men det er i det minste langt bedre enn Bailys.

Det minner meg på at jeg må kjøpe inn noen flasker. Det er alltid kjekt å ha i jula når noen jeg ikke regner med å få gave av kommer med gave til meg. Det er pinlig når det skjer og man ikke har noe å gi tilbake.

Derfor er det alltid greit med noen flasker rødvin i hus. I krisetilfeller, mener jeg :)

lina1365380363

Det er ganske logisk.

Når man går sykmeldt hjemme i 3 uker, og man er en røyker, så er det fort gjort å røyke 20 om dagen, ikke sant? Kjederøyking.

Og kjederøyking er en uting.

Derfor tenkte jeg at det var like greit å legge røyka på hylla i noen dager nå. Får heller røykinga opp igjen senere, men ikke på samme nivå som nå.

Da heller på fest og i lystig lag. Den jævla vanerøykinga når man ser på tv, kjeder seg, ikke har røyket på en time og vil ha 7 minutter til å gå ved å ta en røyk, er en uting.

Ja, det er jeg enig i.

Men det er veldig lett for....

Kanskje jeg skulle minkisert litt, hm.........

lina1365380363

Jeg drikker ikke Bailys. Det er helvete på jord.

Nå sier jeg ikke at rødvin duger til stort annet enn for noen timer å late som om man er sofistikert, samt å bli veldig full (jeg blir alltid plante på rødvin), men det er i det minste langt bedre enn Bailys.

Det minner meg på at jeg må kjøpe inn noen flasker. Det er alltid kjekt å ha i jula når noen jeg ikke regner med å få gave av kommer med gave til meg. Det er pinlig når det skjer og man ikke har noe å gi tilbake.

Derfor er det alltid greit med noen flasker rødvin i hus. I krisetilfeller, mener jeg :)

Jeg drikker nesten aldri, men Baileys er bare kjempegodt!

Synes jeg da............

Brennevin er pyyyyyyyton og rødvin likedan.

Baileysguri (sånn to ganger i året........guuh, så kjedelig jeg er da.....)

Annonse

Jeg drikker nesten aldri, men Baileys er bare kjempegodt!

Synes jeg da............

Brennevin er pyyyyyyyton og rødvin likedan.

Baileysguri (sånn to ganger i året........guuh, så kjedelig jeg er da.....)

Øl er det beste, men akkurat nå - med et alkoholforbud friskt i minne - så vil jeg ikke snakke om slike gleder :)

Dog var leververdiene mine ganske gode. Hadde så vidt gjort litt utslag, så det tyder vel godt :)

lina1365380363

Øl er det beste, men akkurat nå - med et alkoholforbud friskt i minne - så vil jeg ikke snakke om slike gleder :)

Dog var leververdiene mine ganske gode. Hadde så vidt gjort litt utslag, så det tyder vel godt :)

Utslag, sier du?

Uff,uff.

pass på nå.........Dette er fali.

Utslag, sier du?

Uff,uff.

pass på nå.........Dette er fali.

Nei, dette er jo ikke farlig i det hele tatt.

Utslagene var jo minimale. Det er vanlig å få leverproblemer ved kyssesyke, og derfor man ikke skal drikke. Jeg har ikke fått noen leverproblemer enda, altså var dette svaret godt.

Tok en ny prøve i dag, og får nytt svar til uka. Forhåpentligvis er leveren enda bedre da :)

lina1365380363

Nei, dette er jo ikke farlig i det hele tatt.

Utslagene var jo minimale. Det er vanlig å få leverproblemer ved kyssesyke, og derfor man ikke skal drikke. Jeg har ikke fått noen leverproblemer enda, altså var dette svaret godt.

Tok en ny prøve i dag, og får nytt svar til uka. Forhåpentligvis er leveren enda bedre da :)

Hvor lenge varer egentlig denne kyssesyken?

Hva med julen, er det redning for den?

Og hvem har du kysset?*ler*

(vet det ikke er slik den smitter, da..)

Hvor lenge varer egentlig denne kyssesyken?

Hva med julen, er det redning for den?

Og hvem har du kysset?*ler*

(vet det ikke er slik den smitter, da..)

Hvor lenge den varer varierer visst veldig. ca 1 av 100 har er syke i flere mnd, mens de fleste ikke engang vet at de har det, men tror at det de har er en vanlig forkjølelse/influensa.

Legen tror jeg har en mild versjon siden jeg verken har høy feber, vondt i halsen eller andre symptomer enn hovne lymfekjertler og en positiv prøve.

Ja, og en sår hals sier han, dog kjenner jeg det heldigvis ikke :)

Han tror jeg er frisk til jul, men jeg våger vel ikke å håpe...

lina1365380363

Hvor lenge den varer varierer visst veldig. ca 1 av 100 har er syke i flere mnd, mens de fleste ikke engang vet at de har det, men tror at det de har er en vanlig forkjølelse/influensa.

Legen tror jeg har en mild versjon siden jeg verken har høy feber, vondt i halsen eller andre symptomer enn hovne lymfekjertler og en positiv prøve.

Ja, og en sår hals sier han, dog kjenner jeg det heldigvis ikke :)

Han tror jeg er frisk til jul, men jeg våger vel ikke å håpe...

Du får håpe det beste.

Sålenge du ikke har så mange symptomer, føler du deg kanskje ganske så frisk, eller hur?

En ting er hvertfall sikkert ( ikke for å provosere), men INGEN er så syke som mannfolk, når de blir litt syk...........

*ler*

Du får håpe det beste.

Sålenge du ikke har så mange symptomer, føler du deg kanskje ganske så frisk, eller hur?

En ting er hvertfall sikkert ( ikke for å provosere), men INGEN er så syke som mannfolk, når de blir litt syk...........

*ler*

Jeg vet, mannfolk som er syke er grusomme. Jeg er en av dem :)

Men jeg føler meg overhodet ikke syk. Svettet litt om natta, det er vel det.

Og den murringen i milten, da...:)

Bortsett fra det føler jeg meg helt frisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...