Gå til innhold

En telefonsamtale

Anbefalte innlegg

lina1365380363

Jeg vet, mannfolk som er syke er grusomme. Jeg er en av dem :)

Men jeg føler meg overhodet ikke syk. Svettet litt om natta, det er vel det.

Og den murringen i milten, da...:)

Bortsett fra det føler jeg meg helt frisk!

Det er bra, du ikke føler deg så syk.......

Ja, mannfolk er fæl der.

Bare samboeren min har litt hodepine er det GRUSOMT.........

Friske...............

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

21

• lina1365380363

11

• spirito

4

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Tenk om du hadde hatt HIV. Da hadde folk vært redde da. Jeg har jobbet med HIVsmittede og de var utsatt for mye rart av andre mennesker.

Drit i hele festen Jeg blir sur på slike ting og hadde hold litt avstand en stund og da kommer nok kompisen og lurer på hvorfor. Hvis han ikke er helt idiot da, noe mange er.

Dersom det er influensa du har så bør du holde deg langt borte fra folk. Du er sannsynligvis den eneste som er smittet så holder den gravide dama seg unna deg er hun nok trygg.

Men nå er det flere personer som har dødd av influensa enn av pest.....

Det er ganske logisk.

Når man går sykmeldt hjemme i 3 uker, og man er en røyker, så er det fort gjort å røyke 20 om dagen, ikke sant? Kjederøyking.

Og kjederøyking er en uting.

Derfor tenkte jeg at det var like greit å legge røyka på hylla i noen dager nå. Får heller røykinga opp igjen senere, men ikke på samme nivå som nå.

Da heller på fest og i lystig lag. Den jævla vanerøykinga når man ser på tv, kjeder seg, ikke har røyket på en time og vil ha 7 minutter til å gå ved å ta en røyk, er en uting.

*Kryss i taket*

:oD

Dersom det er influensa du har så bør du holde deg langt borte fra folk. Du er sannsynligvis den eneste som er smittet så holder den gravide dama seg unna deg er hun nok trygg.

Men nå er det flere personer som har dødd av influensa enn av pest.....

Jeg har ikke influensa.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...