veslo Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Går det an å få tak i det nokon stad?? Hadde vore så kjekt å hatt på soverommet... 0 Siter
rodell Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Hvis det er størrelsen på skapet du tenker på, så finnes det slike å få kjøpt. Så ett for noen dager siden som ble påstått å være Norges minste. Hvis du tenker på ett slikt som er innebygget i ett bord etc. slik som på hoteller, så er jeg mer usikker. Pass uansett på å kjøpe ett uten motor hvis du skal ha det på soverommet. 0 Siter
spirito Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Hvis det er størrelsen på skapet du tenker på, så finnes det slike å få kjøpt. Så ett for noen dager siden som ble påstått å være Norges minste. Hvis du tenker på ett slikt som er innebygget i ett bord etc. slik som på hoteller, så er jeg mer usikker. Pass uansett på å kjøpe ett uten motor hvis du skal ha det på soverommet. Kjøleskap uten motor? Hvordan funker det da?? 0 Siter
Vincent Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Joda.. det finnes... og jeg vet om en som selger minibarer (også med 'safe') - ialle tenkelige og utenkelige fasonger...(sånne hotell-typer) [email protected] (Jeg har ingen økonomisk eller annen interesse av dette svaret) 0 Siter
morsan Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Kjøleskap uten motor? Hvordan funker det da?? Kjøleskap uten motor er vel best kjent under navnet kjølebag! ;-) 0 Siter
spirito Skrevet 13. desember 2002 Skrevet 13. desember 2002 Kjøleskap uten motor er vel best kjent under navnet kjølebag! ;-) Minibar-kjølebag? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.