Gå til innhold

Headphones funker ikke på pc

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke mine stereo-headphones til å funke på hverken CD-rom'en eller brenneren på pc'n (de funker utmerket andre steder). Det bare suser i headsettet selv om platen spilles av i dem begge. Jeg har sett etter i "control panel" og "sounds and multimedia", men ser ikke noe galt der. Ikke kan jeg finne noe å krysse av for hverken i programmene til spillerne eller noe punkt under volumkontrollen.

Noen som har en ide om hvor jeg kan begynne å søke etter feil? Gjelder Windows 2000.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85781-headphones-funker-ikke-p%C3%A5-pc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det funker vel bare med musikkcd'er?

Mulig at maskina di trenger en kabel mellom cdrom/brenner og lydkort.

Den er liten og grå, og koster lite. Ev. er det en der inne, men har løsnet.

Skal du høre på noe annet enn musikk cd'er tror jeg du må koble hodetelefonene til bakpå pc'en i lydkortet.

Jeg har pc-høytalere med uttak for hodetelefoner. Kjekt, slipper å ha så lang ledning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...