Gå til innhold

Senebetennelse atter en gang :(

Anbefalte innlegg

denne gang i høyre hånden. Ny medisin og forbud mot det meste. Forbud mot å bruke kjevle, forbud mot visp, forbud mot langkost og forbud mot støvsugern. Samt forbud mot å løfte ungene mine.

Fikk beskjed om ha litt salmiakk og grønnsåpe strategisk rundt i huset og kall det jul allerede. Hmm..... blir det jul i år hos oss?

Å ja, jeg har trappa ned data bruken. Det har sikkert noen av dere merket også :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85815-senebetennelse-atter-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt blir det jul! Husker året mamma hadde brukket håndleddet før jul, vi hadde "familieråd" og bestemte hva vi ikke ville være foruten av juleforberedelser etc, og fordelte mellom pappa og oss barna. Ble veldig koselig, og dannet også grunnlag for nye tradisjoner, som kom mamma til gode senere år også.

Enig i at storrengjøringen bør kuttes ut, mann og barn kan vaske kjøkken og bad grundig, samt støvsuge resten.

Plasser deg i en god stol, så kan de be deg om råd til pepperkakebaking eller hva det er de velger å gjøre.

Bytt musen over til andre hånden! (egen innstilling bytter funksjon til høyre og venstre museknapp).

Gjest Pricilla

Det blir nok jul skal du se!

Jeg hadde senebettenelse i skuldern for ikke lenge siden, gikk til fysioterapeut og fikk ultrlys på skuldern, og etter 5 behandlinger var den bra! : ) Trodde ikke det skulle virke, men ville prøve alt annet før jeg begynte å stappe i meg piller..

Så har du tid, råd og anledning til det hadde jeg gjort det! God jul... : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...