Gå til innhold

Han droppa meg, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig humør

Har vært sammen med typen i 3,5 år. Vi er 27 og 23 år. (jeg er yngst) Vi har stort sett hatt det fint i alle årene. Siste halvåret har jeg hatt litt problemer, det har antagelig slitt han ut. For i det siste har han vært veldig sur, har nedprioriter meg fullstendeig osv.

Jeg blei lei meg og såra og gav beskjed, uten at det blei direkte krangling. Og så droppa han meg.

Vil så gjerne ha han tilbake, han er verdens beste mann. Klarer ikke å la vær å ringe han i tide og utide. Hva gjør jeg?

Vil i allefall beholde vennskapet. Må jeg kutte han HELT fullstendig ut? Bør jeg treffe noen ny, bare for å kome over han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85839-han-droppa-meg-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærlighetssorg er en av de verste opplevelsene du har i livet. Men det må komme en gang uansett, hvis ikke har du ikke levd ordentlig. Det er individuelt hvordan du velger å takle kjærlighetssorgen. Men jeg har ett råd. IKKE ta kontakt med ham først. La heller han komme til deg. Dersom han ikke tar kontakt, må du bare innse at det er slutt.

Å finne seg en annen er slett ikke alltid like lett, men det kan være et godt virkemiddel for å få ham tilbake.

Dersom du ringer og maser mye på ham, selv om det bare er for å høre hvordan han har det, er det lett for at han bare blir enda mer "lei" av deg. Dermed skyver du ham heller lengre og lengre vekk.

Gi det hele litt tid. Se ann situasjonen og prøv å tenk på andre ting!

Sist men ikke minst: Livet ditt har fortsatt bare såvidt begynt og det er fullt av muligheter! Se framover! Ikke kast livet vekk ved å sitte å deppe over fortiden!

Hug

Kjærlighetssorg er en av de verste opplevelsene du har i livet. Men det må komme en gang uansett, hvis ikke har du ikke levd ordentlig. Det er individuelt hvordan du velger å takle kjærlighetssorgen. Men jeg har ett råd. IKKE ta kontakt med ham først. La heller han komme til deg. Dersom han ikke tar kontakt, må du bare innse at det er slutt.

Å finne seg en annen er slett ikke alltid like lett, men det kan være et godt virkemiddel for å få ham tilbake.

Dersom du ringer og maser mye på ham, selv om det bare er for å høre hvordan han har det, er det lett for at han bare blir enda mer "lei" av deg. Dermed skyver du ham heller lengre og lengre vekk.

Gi det hele litt tid. Se ann situasjonen og prøv å tenk på andre ting!

Sist men ikke minst: Livet ditt har fortsatt bare såvidt begynt og det er fullt av muligheter! Se framover! Ikke kast livet vekk ved å sitte å deppe over fortiden!

Hug

Ikke ring og mas på ham i alle fall! Prøv og hold deg unna ham en stund, og ta opp kontakten igjen senere, enten om det da blir for å få ham tilbake som kjæreste, eller som venn.

Jeg ble dumpa av eksen, og var ikke meg selv i mange måneder etterpå. Da jeg endelig sluttet å tenke på ham, tok han kontakt og ville gjerne treffe meg igjen. Da forstod jeg at følelsene jeg hadde for ham hadde gått over. I dag er vi verdens beste venner og jeg ville ikke vært han foruten, men kjæreste med ham vil jeg ikke bli igjen. Den har jeg brent meg på.

Lykke til! Og finn gjerne en skulder og gråt på. Det hjelper!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...