Gå til innhold

Tannlegevakt? (trondheim) Haster litt..

Anbefalte innlegg

Fins noe slikt? Ala legevakta liksom? Som man kan stikke innom etter stengetid hvis man trenger det.

Samboeren har så sinnsykt tannpine at han er knapt istand til å gjøre noe som helst. Han ringte tannlegen tidligere i dag, men kunne ikke få time før mandag.

Det kan da umulig være meningen at man skal gå rundt og ha smerter i flere dager?

Fins det NOEN steder han kan henvende seg eller er han værsågod nødt til å vente til mandag?

Bor i Trondheim forresten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85846-tannlegevakt-trondheim-haster-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telefonkatalogens rosa sider sier dette:

Tannlegevakt Trondheim tannhelsesenter, Kongens g 49, 7012 TRONDHEIM. Tlf 73 53 45 45

Er han ikke mann da?. Har selv hatt tannpine, men har holdt ut noen dager likevel. Er bare å dytte i seg litt smertestillende det. Men det må jo tillegges at jeg er fryktelig macho da.(slår meg på brystet, ja nesten hele tida)

Er han ikke mann da?. Har selv hatt tannpine, men har holdt ut noen dager likevel. Er bare å dytte i seg litt smertestillende det. Men det må jo tillegges at jeg er fryktelig macho da.(slår meg på brystet, ja nesten hele tida)

hehe jo han er mann. Med en psyk frykt for tannleger. Så han valgte å heller sitte å ha vondt resten av helga, fremfor å ringe tannlegevakta *riste oppgitt på hodet*

Og i dag våkna JEG opp med tannpine...:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...