Gå til innhold

Julaften med kun familien ?

Anbefalte innlegg

Tidligere har vi feiret julaften annenhvert år med svigers/foreldre. I år vil jeg være hjemme sammen med barna.

Vi har invitert alle hit da, men mine foreldre skal til broren min og hans foreldre (som egentlig stod for tur i år) vil heller være hjemme hos seg selv.

Jeg blir egentlig litt irritert på svigersane, kan ikke de også flytte på seg da ? Vi har tross alt to barn og en haug med pakker å drasse på !

Hva gjør dere ? Og blir det stusselig med bare to voksne og to barn ???? Tror egentlig ikke det sjøl....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85847-julaften-med-kun-familien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik har vi feiret julaften i mange år, etter eget valg. Det er overhodet ikke stusslig, ihvertfall ikke hos oss. De andre juledagene derimot, er vi i juleselskaper rundt om hos familie og venner.

Hilsen fra

Det blir nok slik med oss i år. Hjemme på julaften og rundt omkring andre juledager... Må si jeg gleder meg skikkelig nå !!!! Spesielt til å slippe å være på besøk ! Svigermor er verdens snilleste, men nettopp det er skikkelig travelt for hun spør hvert tiende minutt hele kvelden om det er noe mer vi vil ha etc...

Jeg klarer bare ikke slappe av og føle meg hjemme når det er slik :-(

vil jeg ha en skive klarer jeg jo å ta en sjøl !

Annonse

Hehe, jeg leste "svigersame", jeg. *gnir seg i øynene*

Bra uttrykk, forresten!

Og for å svare på spørsmålet ditt - jeg ville feiret julen hjemme uansett om svigersame kommer eller ikke. Det er veldig praktisk, man slipper å dra pakker frem og tilbake, og så kan barna få legge seg når de er trøtte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...